Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:49:36 GMT

نشست بررسی و ارزیابی شیوه نامه تهاتر

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۸۳۰

نشست بررسی و ارزیابی شیوه نامه تهاتر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میر حسین علوی، شهردار رشت در نشست بررسی و ارزیابی شیوه نامه تهاتر که با حضور حسین رضویان، عضو شورا، معاونین و مدیران شهرداری رشت برگزار شد، گفت: این شیوه نامه در سال ۱۳۹۲ مصوب شده که لازم است تا مجدد مورد بازنگری قرار گیرد و ایرادات، نواقص و ابهامات احتمالی آن برطرف و بروز رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در گذشته تهاتر ملک برای شهرداری تولید ثروت می‌کرد، افزود: با توجه به اهمیت درآمدزایی و پیشبرد برنامه‌ها با محوریت تحقق هر چه بیشتر بودجه سالانه و افزایش سرمایه گذاری در شهرداری، نباید به شیوه‌ای پیش برویم که همه تهاتر‌ها به سمت غرامت‌ها و بدون پرداخت بخش نقدی برود.

شهردار رشت تهیه و تدوین لیستی از تهاتر‌ها و پرداختی‌ها و شفاف سازی در این حوزه را خواستار شد و گفت: از آنجا که شهرداری در تامین هزینه‌های نقدی خود بعضا دچار مشکل است، بنابراین انتظار داریم، دریافتی‌ها و وصولی‌ها توسط مناطق پنجگانه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

امیر حسین علوی با بیان اینکه باید به پروژه‌های اولویت دار عمرانی شهرداری رشت توجهی ویژه شود، افزود: باید مشخص باشد که ما برای این دسته از پروژه‌ها چه سهمی را قائل شده‌ایم و جایگاه آن‌ها در تهاتر‌های ماهیانه کجاست.

او با بیان اینکه سامانه تبدیل دیون به دلیل بروز یکسری نارضایتی‌ها و ایجاد مشکل برای شهرداری‌های مناطق دیگر استفاده نمی‌شود، گفت: شهرداری رشت با توجه به فعالیت‌های خود در پروژه‌های گوناگون از نظر مالی و حسابداری بدهی‌های خود را به بهترین وجه با تخصیص هوشمند نقد یا غیر نقد با آن‌ها تسویه نماید.

شهردار رشت افزود: عوارضی که در سطح شهر از مودیان وصول می‌شود، صرف توسعه زیرساختها، ارتقای خدمات و امور عمرانی شهر رشت شود تا عموم شهروندان از فواید آن برخوردار شوند.

امیر حسین علوی با بیان اینکه شهرداری‌ها نباید مشکل مالی داشته باشند تا بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه نمایند، تصریح کرد: یکی از راه‌های تحقق این امر تعریف درآمد‌های پایدار شهرداری در راستای تأمین منافع عمومی است.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه سالانه امور عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد