Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قربانعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: سازمان بهشت زهرا(س) برای رفاه حال زائران گلزار شهدا، پارکینگ قطعات ۲۹، ۵۰ و ۵۳ را برای پارک خودروها اختصاص داده است و همچنین خودروهای برقی نیز جهت سهولت رفت و آمد در خدمت مراجعه کنندگان است.

این مسئول افزود:  این طرح در پی مطالبه جدی و مکرر خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز برای جلوگیری از ورود خودروهای شخصی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران سرافراز  با ارائه کارت شناسایی می توانند با خودروهای خود به داخل گلزار شهدا وارد شوند، خاطرنشان کرد: این طرح فقط در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی اجرا می شود و این خانواده ها منعی برای تردد در گلزار شهدا نخواهند داشت.

قربانعلی یادآور شد: این طرح برای جلوگیری از تردد غیرضروری ماشین های شخصی، کاهش ترافیک و جلوگیری از ایجاد موانع برای انجام فعالیت های فرهنگی و رفاهی مانند برپایی ایستگاه های صلواتی در غروب پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل اجرا می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در گلزار شهدا با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و حضور متولیان گلزار شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و یگان های انتظامی مستقر در این گلزار اجرایی شده، افزود: این طرح برای حفظ فضای معنوی و جلوگیری از ترددهای غیرضروری و آلودگی صوتی و تصویری انجام شده است.

وی اضافه کرد: این طرح با اطلاع رسانی قبلی و همچنین از طریق نصب بنر و توزیع بروشور میان زائران گلزار مطهر شهدا و اطلاع رسانی از ناحیه فعالان حوزه ایثارگران به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) نیز بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا(س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلبون کفن و چهارهزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

گفتنی است، گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در ایام پایانی هفته شاهد حضور گسترده مردم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان است که تردد و پارک خودروهای شخصی مشکلاتی را برای خانوده شهدا و جانبازان ایجاد کرده است.

برچسب‌ها بهشت زهرا شهرستان ری گلزار شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا شهرستان ری گلزار شهدا بهشت زهرا شهرستان ری گلزار شهدا شهدا و جانبازان گلزار شهدا بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی البرز، مسؤولان و رؤسای شرکای اجتماعی، معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دستور اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

وی در آئین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزش‌های الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید، تشکل‌های کارگری، کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری همین شهداست، اگر امروز در جهان ندای حق طلبی سر داده می‌شود و پرچم دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل حکومت‌های ظالم بلند است، هزینه‌ای ارزشمند با خون بهای پاک شهیدان پرداخت شده و این عزت در جهان وامدار شهدای عزیز ماست.

دارایی با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: اقتصاد مردم پایه و تحقق شعار توسعه اشتغال و تولید با مشارکت مردم بر توجه به رفع نیازهای جامعه کار تولید و همراهی و مشارکت همه دستگاه‌هاست، امروز هم کارگران و هم کارفرمایان ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

شایان ذکر است در این مراسم مسؤولان بسیج کارگری، مسؤول بسیج اقشار سپاه استان، مسؤولان تشکلات کارگری و کارفرمایی البرز، خانواده‌های معظم شهدای کارگری و معاونان و رؤسا و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز نیز حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

کد خبر 6086176

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد