Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی با حضور در یک مجتمع گلخانه‌ای هیدروپونیک توت‌فرنگی در ارومیه با اشاره به اینکه اکنون صنعت کشاورزی در زمینه گلخانه‌ای رشد فزاینده‌ای دارد، اظهار داشت: صنعت کشاورزی از نظر صرفه اقتصادی و نیز برآورده کردن حوائج مردم بسیار مهم و اساسی است.

وی تصریح کرد: این واحد گلخانه ای که در تولید توت‌فرنگی یکی از واحدهای بسیار مجهز و تکمیل و با بازده بالا است و باید گفت هم در زمینه ایجاد اشتغال و تولید محصولات و هم آموزش کاشت و برداشت توت فرنگی در استان و حتی در سطح ملی خوب عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این واحد که ظرفیت اشتغال مستقیم 30 نفر را دارد، باید مورد حمایت قرار گیرد و مشکلی که با اداره کل راه و شهرسازی استان دارد مرتفع شود تا از گردونه تولید خارج نشود.

عتباتی پس از بازدید و استماع اظهارات مالک گلخانه دستور داد تا در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری، مشکلات این واحد احصاء و تصمیم گیری لازم برای آن انجام شود.

در ادامه مجیدی دادستان مرکز استان، کمک به حل مشکل این واحد گلخانه ای را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: در جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری نتایج خوبی برای این واحد حاصل شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۳۵۰۰ تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد