Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی به جو استان از فردا (10 آذر)، درباره کاهش هفت تا 10 درجه‌ای دمای هوا در نقاط مختلف استان هشدار داد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، از ورود سامانه ای ناپایدار به جو کرمانشاه از فردا (چهارشنبه) خبر داد که باعث وزش باد و بارش برف و باران در نواحی مختلف استان تا اواخر روز پنجشنبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه برای فردا انتظار می‌رود عمدتا وزش باد شدید است که احتمالا به طور غالب سرعت آن بین 50 تا 70 کیلومتر در ساعت خواهد بود و سرعت لحظه‌ای آن نیز می‌تواند تا 80 کیلومتر بر ساعت باشد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه بارش ناشی از این سامانه را مربوط به روز پنجشنبه دانست و خاطرنشان کرد: عمده بارش را در نواحی شمالی و شرقی استان شامل  اورامانات، کرمانشاه، صحنه، کنگاور، سنقر و هرسین خواهیم داشت.

به گفته قاسمی، بارش ناشی از این سامانه چندان زیاد نیست و پیک آن بین 10 تا 15 میلی‌متر خواهد بود.

وی نکته مهم این سامانه بارشی را کاهش دمای هوا اعلام و تاکید کرد: از همین رو احتمال بارش برف در گردنه‌ها و نواحی سردسیر استان وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه در دو روز پایانی هفته کاهش محسوس دمای هوا را خواهیم داشت، پیش‌بینی کرد این کاهش دما به طور میانگین در نواحی مختلف استان بین هفت تا 10 درجه سانتی‌گراد باشد.

قاسمی افزود: دمای اکثر نواحی استان طی دو روز پایانی هفته زیر صفر خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه بارندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • آذربایجان شرقی تا سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • آخرین جزئیات پیش‌بینی بارش‌ها و دمای هوا تا مهر ۱۴۰۳ / لانینا جایگزین ال‌نینو می‌شود؟
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور