Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@10:51:52 GMT

جریمه ۳ میلیون روبلی برای گوگل در روسیه

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۰۹۱۷

جریمه ۳ میلیون روبلی برای گوگل در روسیه

ایتنا - روسیه در ماه اکتبر تهدید کرد جریمه ای کلان برای گوگل (معادل درصدی از درآمد شرکت در این کشور) تعیین می‌کند زیرا بارها محتوای غیرقانونی در موتور جستجو و یوتیوب را حذف نکرده است.
دادگاهی در مسکو جریمه‌ای ۳ میلیون روبلی (۴۰۴۰۰ دلاری) برای گوگل تعیین کرده زیرا این شرکت محتوای غیرقانونی را حذف نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، جریمه جدید گوگل در حالی وضع شده که این شرکت ماه گذشته اعلام کرد بیش از ۳۲ میلیون روبل جریمه نقدی پرداخت کرده است.

روسیه در سال جاری میلادی چند جریمه کوچک برای شرکت‌های فناوری آمریکایی تعیین کرده است. در همین راستا راسکامنادزر (سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی روسیه) نیز از ماه مارس سرعت توئیتر را کاهش داده و از سوی دیگر به رویترز اعلام کرد تا زمانیکه تمام محتوای غیرقانونی در این پلتفرم حذف نشود، محدودیت آن پابرجا خواهد بود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن ۱۲۵ هزار و ۴۸ یورو تعهد ارزی به ارزش ۵۴ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز به میزان رفع تعهد نشده و محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان واحد ارزی مدیریت بانک تجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

کد خبر 6085162

دیگر خبرها

  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی