Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@22:57:22 GMT

شکایت‌های مالیاتی الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۰۳۵

شکایت‌های مالیاتی الکترونیکی شد

وزیر اقتصاد با انتشار توئیتی از الکترونیکی شدن فرایند شکایات مالیاتی و حذف مسیر کاغذی این اقدام برای تولیدکنندگان خبر داد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت در صفحه توئیتری خود نوشت: به مرکز دادخواهی مالیاتی ابلاغ شد شکایت‌های ‎تولیدکنندگان درباره ‎مالیات باید در کمتر از یک ماه بسرعت رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت وزارت اقتصاد بر روند شکایات مالیاتی هم از دیروز ‎سامانه‌ای شد تا سفارش و توصیه در مسیر رسیدگی پرونده‌ها کاهش یابد. مسیر کاغذی حذف شد.

پایان پیام//

برچسب ها: وزارت اقتصاد و امور دارایی ، احسان خاندوزی ، مالیات ، تولیدکنندگان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pno

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت اقتصاد و امور دارایی احسان خاندوزی مالیات تولیدکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار با بیان اینکه تا ۲۵ اردیبهشت تمامی دستگاه ها طبق قانون بهبود محیط کسب و کار مجوزهای کاغذی خود از طریق درگاه  ملی مجوزها را باید الکترونیکی کنند گفت: تا به امروز بیش از ۴۵۰ هزار مجوز الکترونیکی و شناسه کد یکتا صادر شده است.

وی افزود: در صورتی که دستگاه ها و استان ها مجوزهای خود را به هر دلیلی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها الکترونیکی و تبدیل به شناسه کد یکتا نکنند، هیچ یک از دستگاه های دولتی و فعالان اقتصادی و سیستم های دولتی مجوزهای کاغذی را قبول نخواهند کرد. 

او گفت: طبق نص صریح قانون دو سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون تصویب صدور مجوز‌ها یعنی روز ۲۶-۲-۱۴۰۳ دو سالگی لازم الاجرا شدن این قانون دیگر مجوز‌های کاغذی بدون اعتبار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد