Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مصطفی رضایی معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان اظهار داشت: در این راستا ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن در سه نوبت انجام گرفت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند و تامین زمین در حد ۵۰ درصد برای متقاضیان انجام شده است.

او اضافه کرد: بر این اساس در شهر سنندج مرکز استان نیز در مناطق مختلف اراضی لازم مد نظر قرار گرفته و افراد به ترتیب وبر اساس زمان واریز وجه در پروژه‌های محتلف در حال جانمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان به طرح جهش تولید یا نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز طبق توافق‌های انجام شده در دوره‌های زمانی مختلف و برای شهر‌های مختلف، با توجه به تامین زمین که در هرشهر اتفاق می‌افتد، سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir بازشده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

او افزود: برای طرح جهش تولید در استان کردستان مطابق برنامه ریزی انجام شده در گام اول در چهار شهر سقز، دیواندره، دهگلان و شهر جدید چناره، سامانه باز شده و ثبت نام متقاضیان در حال انجام است.

رضایی با اشاره به ثبت‌نام ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در این طرح گفت: اعلام نهایی متقاضیان در این چهار شهر بعد از انجام بررسی مدارک و پایش‌های لازم انجام خواهد شد و در سایر شهر‌های استان نیز به تناسب تولید زمین و مستند به مصوبات شورای مسکن استان در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در بازه‌های زمانی مختلف ثبت نام انجام خواهد شد.

او به آخرین وضعیت مسکن مهر در استان نیز اشاره کرد و افزود: از مجموع واحدهای در تعهد استان، یک هزار و ۷۴ واحد باقی مانده که از این تعداد ۲۱۳ واحد خود مالک، ۱۲۱ واحد در قالب تعاونی و ۵۴۰ واحد نیز تفاهم نامه سه جانبه و ۲۰۰ واحد نیز دارای مشکل حقوقی است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: واحد‌های باقی‌مانده نیز دارای پیشرفت مناسب بوده و با هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان و تعهد این دستگاهها، عملیات اجرایی مسکن مهر در استان کردستان به استثنای واحد‌هایی که مشکل و پرونده حقوقی دارند تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود و پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی راه و شهرسازی کردستان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند