Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رسیدگی به این پرونده از نهم اردیبهشت سال ۹۶ به دنبال شنیدن شدن صدای شلیک چند گلوله در خیابان دولت آغاز شد. وقتی ماموران در محل حاضر شدند با جسد مردی عراقی الاصل به نام موسی ۴۲ ساله روبه رو شدند که با شلیک گلوله از پا در آمده بود.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش رکنا، دوربین‌های مداربسته محل نشان می‌داد همسر قربانی دست به جنایت زده است. به این ترتیب ماموران به ردیابی زن جوان که دختر تاجری ایرانی بود پرداختند و وی را در خانه مادربزرگش در منطقه قلهک بازداشت کردند.

وی که لیسانس حقوق دارد به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: پدرم تاجر است. چندسال قبل که به عراق رفته بودیم با موسی که ۱۴ سال ازمن بزرگ‌تر بود آشنا شدم و با وجود مخالفت همسرم سه سال قبل مخفیانه با او ازدواج کردم و به سلیمانیه عراق رفتم.

وی ادامه داد: پدرم ترکیه زندگی می‌کرد و من به صورت پنهانی به عراق رفتم و با موسی ازدواج کردم. یک دختر دوساله و یک پسر چهارماهه دارم. اما از بدرفتاری‌های همسرم خسته شده بودم. همسرش بی‌کار بود و من به بهانه تحصیل در اتریش از پدرش پول می‌گرفتم و به همسرش می‌دادم.

وی درباره اختلاف با شوهرش گفت: تا زمانی که فرزندم ۳ ماهه بود، زندگی آرامی داشتم، ولی کم کم اختلاف ما شروع شد. او بار‌ها مرا کتک زده بود. حتی حتی یک‌بار می‌خواست مرا از بالکن خانه به پایین بیاندازد که همسایه‌ها به کمکم آمدند. ۳ ماه قبل موسی به سفر رفت و وقتی برگشت، با خود اسلحه آورد.

من به او گفته بودم بهتر است به ایران برویم و نمایندگی روغن نباتی بگیریم و در عراق شروع به کار کنیم، اما وقتی به ایران آمدیم درحالی‌که من با شرکت مذاکره کرده بودم، نظر موسی تغییر کرد.

وی درباره جزییات قتل گفت: آن روز از خانه پدرم بیرون آمدم و قرار بود با مدیرشرکت روغن نباتی قرار ملاقات بگذاریم تا کار‌های نمایندگی در عراق را انجام دهیم که موسی به دنبالم آمد. اما بار دیگر با هم درگیر شدیم.

او تهدیدم کرد به عراق می‌رود و بچه‌هایم را از من می‌گیرد و نمی‌گذارد آن‌ها را ببینم. من که از شنیدن این حرف کنترل اعصابم را از دست داده بودم اسلحه را از کیفم بیرون آوردم و چهار تیر به سمت موسی شلیک کردم. چون می‌دانستم اگر اسلحه به دست او بیافتد مرا زنده نخواهد گذاشت.

به دنبال اعتراف‌های زن جوان و بازسازی صحنه جرم وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

چون صفورا در جلسه دادگاه اعلام کرده بود خانواده مرد عراقی حاضرند در ازای دریافت مبلغی حضانت فرزندانش را به او بدهند و صفورا قول دهد دیگر به عراق سفر نکند، حاضر به بخشش هستند، وی را به پرداخت دیه و زندان محکوم کردند.

اما با اعتراض وکیل اولیای دم به این حکم پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت.

وکیل اولیای دم اعلام کرد متهمه هنوز دیه را به اولیای دم پرداخت نکرده و اولیای دم در صورت دریافت دیه حاضر به گذشت هستند. در غیر این صورت قصاص می‌خواهند.

با اعتراض وکیل اولیای دم، حکم زن جوان در دیوان عالی کشور شکسته شد تا وی بار دیگر در دادگاه محاکمه شود.

قرار است زن جوان به زودی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند. این در حالی است که وکیل صفورا می‌گوید: صفورا با وثیقه آزاد و حاضر است مبلغ درخواست شده از سوی اولیای دم را بپردازد و با آن‌ها مصالحه کند.

اما اولیای دم هنوز فرزندانش را که در عراق هستند به او تحویل نداده اند و شرط گذاشته اند تا صفورا برای پرداخت دیه به عراق برود. اما به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند از قانون محاکمه در سرزمین خودشان استفاده کنند و پس از کشاندن این زن به عراق وی را در آنجا محاکمه و به اعدام محکوم کنند. از این رو صفورا از ترس جانش نمی‌تواند به عراق سفر کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شلیک گلوله قتل صراط اولیای دم زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 196 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1104 کارشناس عراقی در مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران
  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل