Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اطری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ کشتی آزاد و عملکردش در مسابقات، عنوان کرد: من در لیگ در وزن 61 کیلوگرم کشتی گرفتم که کشتی‌های خوبی بود اما امیدوارم دوباره به وزن 57 کیلوگرم برگردم چرا که نظر کادر فنی هم 57 کیلوگرم است. تلاش من این است که بتوانم در این وزن مدال بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی‌گیر المپیکی کشورمان ادامه داد: 19 آذر مسابقات فینال برگزار می‌شود که امیدوارم قهرمانی با تیم ما (فولادین ذوب آمل) باشد. مسئولان باشگاه جزو افراد خوب و بنام هستند که می‌توانند به کشتی کمک کنند. امیدوارم سالهای آینده هم باانگیزه ادامه دهند. پیش از این در لیگ یک تیم می‌آمد و همه را جذب می‌کرد به همین دلیل رقابتی نبود اما امسال دبیر روی لیگ کار کرده و برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شده است. تمام کشتی‌گیران در تیم‌ها پخش شده‌اند به همین دلیل رقابت هم بیشتر می‌شود. این طوری باشد سالهای بعد برای پیشرفت کشتی خوب خواهد بود.

وی همچنین درباره حضور روس‌ها و رقابت آنها در لیگ، یادآور شد: این حضور خوب است و می‌تواند به نفع کشتی ما باشد، از طرفی تماشاگر در لیگ زیاد می‌شود و پخش تلویزیونی هم خواهد داشت. الان بچه‌ها محو تلویزیون می‌شوند و در کل ایران و خانواده‌ها صحبت از کشتی است.

اطری در پاسخ به سوالی مبنی بر چرخه انتخابی اعلام شده و حضورش در مسابقات، عنوان کرد: به همه اعلام کرده‌اند در چرخه شرکت کنند و من هم از قهرمانی کشور شروع می‌کنم. مطیع کادر هستم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم اما از کادر ملی خواهش دارم در وزن کم کردن اذیت نشوم. شرایط من فرق می‌کند، سال قبل انتخابی زیاد بود. تلاش من این است بتوانم به مدال برسم و حقم را بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا اطری کشتی آزاد فولادین ذوب آمل لیگ کشتی چرخه انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید

محمدرضا رستمی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید...

طرفداری| محمدرضا رستمی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.

مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین در دور دوم به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 9 بر 5 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند