Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - یک تولید کننده در بلوچستان ضمن گلایه جدی از ضعف حمایتی می‌گوید "ارگان‌ها و نهادهای دولتی بدون توجه به دلیل عدول تولیدکنندگان از قانون، فقط جریمه می‌کنند و در عمل به بحث "مانع‌زدایی" از مسیر تولید توجهی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسواحل مکران، برخی از پرسنل ادارات بدون توجه به شعار با مسمای منتخب رهبر معظم انقلاب برای سال، تنها در حد سخن و سربرگ نامه‌های خود به شعارهای مهم هر سال عنایت دارند و توجه ندارند که برای تحقق رونق تولید تمرکز بر حل مشکلات تولید کننده‌ای که حالا مجبور است برای مثال نهاده‌های تولید خود را با قیمتی چند برابر بیشتر از سال گذشته بخرد، یک ضرورت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تولیدکننده‌های ماسه شسته جنوب سیستان و بلوچستان که حالا با جریمه سنگینی از سوی چند ارگان روبرو شده، می‌گوید: من یک مخترع و مبدع در تولید ماسه شسته مرغوب هستم که اکنون برخی از مگاپروژه‌های سواحل مکران مانند برج کنترل بندر شهید بهشتی و پروژه عظیم پتروشیمی برای خرید ماسه شسته مرغوبشان فقط به من اعتماد کرده‌اند.

بحران آب و فرصت طلایی برای صنعت فولاد ایران‌/کوچ غول‌های فولادسازی ‌به سواحل مکران+فیلمسعید محمد: مشکل آب چابهار حل می‌شود/ آمادگی منطقه آزاد برای رفع حاشیه‌نشینی چابهار تا 3 سال آیندهاستاندار سیستان و بلوچستان: پروژه‌های توسعه‌ای و راهبردی چابهار نیمه فعال است

وی ادامه داد: حالا این روزها با وجود کالای مرغوبی که تولید می‌کنم جریمه شده‌ام در حالی که مسئولان برای مثال توجه ندارند ماسه شسته‌ای که من ارائه می‌دهم اولاً با کمترین آب به دست می‌آید که همین باعث می‌شود من زمین بیشتری نیاز داشته باشم اما حالا برای مثال به دلیل دپوی ماسه در خارج از یک و نیم هکتار مصوب، جریمه شده‌ام در حالی که از اول می‌دانستم به دلیل مبدع بودن روش کارم، باید زمین بیشتری داشته باشم اما هیچ وقت این مانع از سر راهم برداشته نشد.

خانزهی افزود: از طرفی در کارم از الک 6 میلیمتری استفاده می‌کنم که نسبت به الک 8 میلیمتری مرسوم هزینه بیشتری برایم دارد اما متولیان امر متوجه این موضوع نیستند و می‌گویند شما باید ماسه شسته تولیدی را به همان قیمت هشت میلیمتری عرضه کنی؛ اگر جنس الک شش با الک هشت یکی است و مرغوبیتش متفاوت نیست، چرا مشتری‌های خاص و به ویژه پروژه‌های بزرگی چون نیروگاه تنها به ماسه شسته 6 میلیمتری اعتماد می‌کنند.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماسه شسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به دلیل نوسان در تولید مرغ نمی‌توان روی صادرات پایدار این محصول حساب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدحسین عطایی امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی استان قزوین، اظهار کرد: هر ساله حدود ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی، باغی و خشکبار از استان قزوین صادر می‌شود.

وی افزود: صیفی‌جات گلخانه‌ای برای صادرات در اولویت است و در زمینه تولید مرغ نیز ظرفیت بالایی داریم، اما باید یک بازار ثابت داشته باشیم تا صادرات محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت خوب و مستعد بخش کشاورزی این استان سالانه این میزان صادرات انجام می‌شود و نگاه ما جایگزینی صادرات به جای واردات است.

عطایی با بیان اینکه در زمینه تولید مرغ تولید ثابت نداریم و نمی‌توان روی صادرات پایدار حساب کرد، گفت: قادر هستیم تخم مرغ را صادر کنیم، در بخش کشاورزی افراد توانمندی داریم که در صورت معرفی آن‌ها می‌توان برای توسعه صادرات نیز اقدام کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق حمایت از صادرات کشمش، افزود: با راه‌اندازی صندوق حمایت توانسته است مشکل صادرات کشمش را حل کند و آمادگی داریم ارتباط تعدادی از تولیدکنندگان نهال، کشمش، خشکبار و میوه را با طرف‌های بلاروس مهیا کنیم.

کد خبر 745367

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • تولید انرژی با توربین‌های بادی خیابانی/ کربن‌زدایی لندن با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک
  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است
  • گلایه‌های ملی‌پوش پرش ارتفاع کشور از کم‌لطفی مسئولان
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی