Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، داور برنامه «عصر جدید» کم حاشیه درست نکرده است که ماجرای «شیطون بلا» گفتن در برنامه زنده تلویزیونی معروف‌ترین آن‌ها است. 

بیشتر بخوانید: چرا اظهارات جنجالی «داور شیطون بلای عصر جدید» نادیده گرفته می‌شود؟

او به تازگی هم در کانون حاشیه‌ای جدید قرار گرفته است که با انتشار پوستری تبلیغاتی در فضای مجازی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پوستری که تبلیغی است برای کلینیک خودسازی و ترک گناه. 

بازتاب این تبلیغ در فضای مجازی گسترده بود و برای نمونه عباس عبدی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی درباره آن در توییترش نوشت: «دوران امثال مرحوم دولابی، برای ترک گناه به تاریخ پیوسته، اکنون برای آموزش ترک گناه باید با پرداخت مبلغی مناسب به «کلینیک» و سلبریتی‌های مذهبی مراجعه کرد.»

اعتراض‌ها به این پوستر در فضای مجازی با واکنش وحید یامین‌پور هم روبه‌رو شد. او در این باره در توییتر توضیح داد: «در مورد پوستری که مورد اعتراض قرار گرفته عرض می‌کنم: از بنده به عنوان نویسنده نخل و نارنج دعوت شده بود در حد یک ساعت درباره طریق معنوی صلحا برای علاقه‌مندان این امور چیزهایی بگویم، سلیقه جوانانه برگزارکنندگان سوءتفاهم ایجاد کرده. من عاصی بیچاره را چه به ترک گناه و تدریس خودسازی!»

۵۸۵۸

کد خبر 1578298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بشیر حسینی برنامه عصر جدید رسانه تاثیر رسانه ها ترک گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی

آفتاب‌‌نیوز :

«حبس مجرد» اولین فیلم بلند محمدحسام حدادیان است که با موضوعی اجتماعی به موضوع و معظلی در یک خانواده پرداخته است. «حبس مجرد» که به تازگی پخش جهانی خود را آغاز کرده است، پیش از این در جشنواره لیفت آف لندن حضور پیدا کرده بود و این بار و در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره لیفت آف توکیو راه پیدا کرده است.

جشنواره لیفت آف توکیو از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فیلم‌هایی از سراسر دنیا در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند که بخش آنلاین این جشنواره به مدت ۴ هفته در vimeo on demand ادامه خواهد داشت. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.»

بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان.

همچنین سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی نیا، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی زاده.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟