Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@15:30:17 GMT

فیلم لحظه شلیک پلیس به چهارچرخ فراری ها + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۷۱۰

فیلم لحظه شلیک پلیس به چهارچرخ فراری ها + عکس

تیراندازی در گیشا رقم خورد. تیراندازی در گیشا رقم خورد برای دستگیری سارقان بود. در تیراندازی در گیشا یک سارق دستگیر شد. رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به تیراندازی در گیشا واکنش نشان داد. در ادامه بیشتر از تیراندازی در گیشا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر به رکنا، گفت: یک شنبه 7 آذرماه،  با وقوع سرقت های متوالی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده ماموران کلانتری 137 نصر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه توضیح داد: با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته مأموران کلانتری 137 نصر متوجه شدند که راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس، سرقت ها را انجام داده‌اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه گشت‌زنی‌های انتظامی  برای دستگیری متهمان افزایش یافت، ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری  متهمان را حین سرقت از یک خانه در خیابان گیشا مشاهده کردند.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده پلیس با پژو پارس متواری شدند که ماموران کلانتری با هدف قرار دادن 4 لاستیک خودرو 2 نفر از دزدان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه دو نفر از سارقان متواری شدند، افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و  با همکاری 2 همدستش قصد سرقت از منزل را داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه دستگیری 2 سارق فراری در دستور کار این پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی در گیشا تیراندازی در گیشا اخبار حوادث تیراندازی شلیک پلیس تعقیب و گریز پلیسی تیراندازی در گیشا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد مهناز افشار اینستاگرام مهناز افشار در آلمان مهناز افشار قیمت دلار بهاره رهنما بورس فال قیمت سکه تیراندازی در گیشا رئیس پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد