Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این عکس، فرامرز صدیقی که روزی نقش اول‌ِ فیلم‌های سینمایی را برعهده می‌گرفت، با سیمایی شکسته به تصویر کشیده شده است. از سال ۱۳۹۰ تا کنون هیچ خبری از این بازیگر پیش کسوت در دست نبود تا این‌که پرویز پرستویی، دیروز با انتشار عکسی از صدیقی در ۷۲ سالگی، نگاه‌های بسیاری را دوباره به سمت او جلب کرد.بعد از بازتاب این تصویر در شبکه های اجتماعی وزیر ارشاد هم درباره وضعیت فرامرز صدیقی، بازیگر پیش کسوت، به رئیس سازمان سینمایی و صندوق اعتباری هنر، دستور رسیدگی و پیگیری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربری نوشت: «نمی‌دانیم در زندگی او چه اتفاق‌هایی افتاده که کارش به گمنامی و شکستگی کشیده است. قطعاً حکایت‌های عجیبی برای تعریف کردن دارد. اما فضای بی‌رحم سینما او را دور انداخت، جامعه‌ بی‌رحم‌، دورتر.» کاربر دیگری نوشت:«این چیزی که می بینیم دو راهی را نشان می دهد که یا باید اصل را در جمع کردن پول و اولویت  دوم دادن به هنر بذاری  مثل برخی چهر ه های شناخته شده که به تازگی هم جنجال یکی از آگهی هاشون خیلی به چشم اومد یا این روزها را ببینی . چون صنف سینما که نه بیمه دارن نه ثبات شغلی خیلی در معرض چنین وضعیتی هستند »اما کاربر دیگری نوشت: خیلی دارید شلوغش می کنید بابا این بنده خدا 72 سالشه و به نظرم نسبت به سنش خیلی هم خوب مونده، درباره این که چرا ازش خبری نبوده مگه بازیگرها فرقی با بقیه مردم دارن که اونا میشه فراموش بشن و بازیگرها نباید فراموش بشن!»/ خراسان

منبع: فردا

کلیدواژه: بازیگر فرامرز صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، در این ایمیل نوشته شده کاربران می توانند اثر انگشت یا قابلیت شناسایی چهره را با توجه به پشتیبانی دستگاه هایشان از این فناوری ها در پلی استور تنظیم کنند. هنگامی که این قابلیت ها ثبت شوند، هر بار که کاربر در فروشگاه دیجیتال خریدی انجام دهد از او خواسته می شود تا با نشانگرهای بیومتریک مذکور هویت خود را احراز کند.

این آپدیت روی موبایل ها ارائه شده و برای فعالسازی آن کافی است کاربر پلی استور را باز کند و سپس وارد بخش تنظیمات شود. درمرحله بعد کاربر باید گزینه Expand Purchase Verification را باز و احراز هویت بیومتریک را فعال کند.

البته گام نهایی این آپدیت در هفته های آینده تغییر می کند.

طبق ایمیل ارسالی، گوگل به کاربران اجازه می دهد از ویژگی های بیومتریک به جای وارد کردن پسورد حساب کاربری برای خرید استفاده کنند. هدف از ارائه این ویژگی فراهم کردن یک لایه ایمنی بیشتر برای محافظت در مقابل تراکنش های غیر مجاز در وضعیتی است که موبایل فرد در معرض خطر باشد.

کد خبر 6080911 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • اسراییل صدای گریه نوزاد برای مردم غزه پخش می‌کند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • هوش مصنوعی چینی در رقابت با ChatGPT
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافهٔ فرامرز اصلانی
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافه فرامرز اصلانی
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان