Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  رضا شهری زاد رئیس اداره صمت شهرستان زابل گفت: در ادامه روند نظارت بر توزیع گاز مایع، از ابتدای ماه جاری ۶۲ مورد بازدید از تاسیسات سیلندر پرکنی و خودرو‌های حمل گاز توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته که منجر به تشکیل ۸ فقره پرونده (۷ فقره گرانفروشی و ۱ فقره کم فروشی) به ارزش ۲۹ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال گردیده که پرونده‌ها پس از سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهری زاد ضمن اعلام ادامه داشتن نظارت‌ها در این زمینه، خاطرنشان کرد: مردم شریف شهرستان زابل و حومه در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در حوزه گاز مایع اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل گاز قاچاق گاز مایع صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی