Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی برگزاری کارگاه برنامه توسعه فردی برای معاونین و مدیران فولاد هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از این کارگاه مدیریت توسعه‌یافته‌ ودارای آموزش‌های به‌ روز را باعث تاثیرات مثبت در زمینه دستاوردها و شاخص‌های کلان شرکت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، عطاالله معروفخانی سرمایه‌گذاری روی سطوح مدیریتی و رهبری شرکت فولاد هرمزگان را یکی از ماموریت‌های این شرکت و برعهده واحد آموزش و توسعه نیروهای انسانی برشمرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرآموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان از اهداف، کارکردها و اهمیت این کارگاه گفت .

امین رنجبرفرد با اعلام اینکه برنامه توسعه فردی سطوح مدیریتی شرکت فولاد هرمزگان ویژه معاونان و مدیران این شرکت می باشد هدف از آن را توسعه مهارت‌های خودآگاهی، خودشناسی و خودیادگیری و خودتوسعه‌ای مخاطبان دانست.

رنجبرفرد در تشریح بیشتر این موضوع گفت: در این کارگاه در قالب ماژول‌های متفاوت و متنوع، نسبت به سنتزمفهومی توسعه فردی، تولید فهم و درک مشترک درباره این پدیده و کارکردها و آثار مثبت آن در حیات شرکت فولاد هرمزگان؛ اقداماتی انجام می‌شود.

رنجبرفرد با بیان اینکه کارگاه توسعه فردی بر یادگیری‌های ما درباره روندهای جهانی مبتنی است. به عبارت بهتر بعد از انجام بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیده‌ایم که شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های بزرگی که روی توسعه رهبری خود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری کرده‌اند توسعه اقتصادی پایداری را در محیط پیرامونی خود تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شرکت فولاد فولاد هرمزگان شرکت فولاد سرمایه شاخص شرکت فولاد فولاد هرمزگان فولاد هرمزگان توسعه فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان

دریافت 24 MB کد خبر 6087978

دیگر خبرها

  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد