Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:03:38 GMT

فیلم/ تیزر مستند «از شما چه پنهون»

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۹۲۳

‍‍‍‍‍‍

«از شما چه پنهون» مستندی است از اقدامات حجت الاسلام رئیسی در صد روز اول که توسط صدا و سیما پخش خواهد شد.

دریافت 8 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو سید ابراهیم رئیسی دولت رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم سفر استانی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی

شاید به تصور برخی‌ها، رادیو رسانه‌ای ساده است ولی با گرفتن یک موج در همین رسانه ساده می‌توان وارد دنیای رنگارنگی شد؛ دنیایی مملو از صدا‌های مختلف، صدا‌هایی که خاطرات زیبایی را در ذهن زنده می‌کند. درباره این خاطرات می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد. کافی است کتاب تاریخچه رادیو در ایران را با هم مرور کنیم و ورق بزنیم، آن‌وقت است که به داستان‌های شیرین و هیجان‌انگیزی می‌رسیم.

اکنون این رسانه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت وارد ۸۴ سالگی می‌شود. به همین دلیل شبکه‌های مختلف هم برای این روز برنامه تهیه و روانه آنتن می‌کنند که در ذیل می‌خوانید.

روزی به نام رادیو

 رادیو ایران به مناسبت روز رادیو ویژه برنامه «تن‌ها صداست که می‌ماند» را پخش می‌کند. این برنامه‌ای مراسم اختتامیه جشنواره پژواک هم پوشش می‌دهد.

صدای مردم

رادیو نمایش در روز ملی رادیو ویژه برنامه «صدای مردم» را به روی آنتن می‌برد. این برنامه به نویسندگی سهیلا خدادادی، تهیه کنندگی محسن جواهری، گویندگی حمید یزدانی ابیانه، نازنین مهیمنی و گزارشگری آتنا سادات محمدپناه، ساعت ۷:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مهربان باشیم

برنامه «مهربان باشیم» رادیو معارف به موضوع روز ملی رادیو می‌پردازد. در این برنامه از مخاطبان درخواست می‌شود به این پرسش که چه معیاری برای انتخاب ایستگاه رادیویی دارند را بگویند. این برنامه هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۶ تا ۷:۱۵ پخش خواهد شد.

گفتگو با پیشکسوتان

«شهر آفتاب» کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو تهران که هر روز از ساعت ۶:۳۰ پخش می‌شود. این برنامه به مناسبت ۸۴ سالگی رادیو، یادی از بزرگان درگذشته رادیو می‌کند. گروه تاریخ و معارف رادیو تهران در این روز گفتگو با پیشکسوتان رادیو و مرور خاطرات را از برنامه «سعادت آباد» ساعت ۱۴:۴۶ پخش می‌کند.
برنامه «تهران من» با مرور برنامه‌های نوستالژیک رادیو از گروه ورزش و تفریحات پخش می‌شود. مخاطبان می‌توانند این برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ روی موج رادیو تهران بشنوند.

چه خبر از «کافه رادیو»

برنامه «کافه رادیو» از رادیو جوان به مناسبت سالگرد رادیو از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در گفتگو با نامزد‌های سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک و مدیران پخش می‌شود.

ماجرا در رادیو

«ماجرا» عنوان یکی از برنامه‌های رادیو صباست که در قالب مستند گزارشی با شعار هر نام‌آوری ماجرایی دارد، سه شنبه ساعت ۱۱ به بررسی دلایل شهرت افراد و ماجرا‌های معروف می‌پردازد.
مستند ماجرا در قالب گفتگوی مستند با مهدی فوادیان از پیشکسوتان رادیو راهی آنتن صبا می‌شود. فوادیان از گزارشگران رادیو در دوران جنگ است که اجرای و گویندگی برنامه‌های ورزشی، مدیریت در رادیو پیام، آوا و رادیو ایران را در کارنامه کاری خود دارد. مستند ماجرا به تهیه کنندگی و گویندگی الهام حاجی نژاد پخش می‌شود.

از روزیِ نو تا گذر بازار

برنامه «روزیِ نو» با تاکید بر اهمیت رادیو در صنعت رسانه آغاز می‌شود. بخش‌هایی از برنامه به مرور تاریخچه رادیو اختصاص دارد. بررسی ویژگی برنامه‌های رادیویی و تفاوت‌های آن با دیگر رسانه‌ها از دیگر محور‌های گفتگو‌های کارشناسانه در این برنامه خواهد بود. «روزیِ نو» از ۶:۳۰ روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود.

برنامه عصرگاهی «گذر بازار» در این روز با حضور پیشکسوتان گویندگی و با موضوع شغل گویندگی در رادیو از ساعت ۱۶ پخش می‌شود. گفتگو درباره جذابیت‌های شغل گویندگی، تحلیل بازار کار این شغل، بازار کلاس‌های آموزش فن بیان و گویندگی از محور‌های این برنامه است. همچنین تاثیر فن بیان و خوب صحبت کردن برای پیشرفت در سایر مشاغل به عنوان مهارت فردی مورد بررسی قرار می‌گیرد. پیشکسوتان گویندگی در رادیو مهمانان این برنامه خواهند بود که لیلا یگانه تهیه کنندگی را به عهده دارد.

صدای اردیبهشت

نشاط و شادی در یک روز زیبای بهاری را در روز رادیو از ساعت ۱۰ با ویژه برنامه «صدای اردیبهشت» از رادیو سلامت تجربه کنید.
این برنامه دارای بخش‌های متنوع و مختلفی همچون از «دیروز تا امروز» که به سیر تحولی رادیو، برنامه‌ها و شبکه‌های رادیویی اختصاص دارد. در بخش «جعبه خیال» مروری بر برنامه‌های قصه محور در رادیو می‌شود. «یاد باد» بازگویی خاطرات رادیو از زبان مردم است.
از دیگر بخش‌های ویژه برنامه صدای اردیبهشت می‌توان به «بوی اردیبهشت» اشاره کرد که بسته‌های حسی کوتاه درباره رادیوست. «رسانه امروز» به نقش رادیو سلامت به عنوان رسانه‌ای تاثیر گذار در حوزه سلامت و «سلامت در نگاه مردم» هم نقش رادیو سلامت در زندگی مردم را بررسی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی سارا شریفی پخش می‌شود.

بازگویی خاطرات

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که در این روز از ساعت ۱۳ به بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، حسن خجسته از معاونان سابق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی، مریم نشیبا و... اختصاص یافته است.

در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» ساعت۶:۳۰ از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا می‌پردازد. در «هفت کوچه» با هنرمندی منوچهر آذری و عباس محبی از ساعت ۹ درباره برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود. همچنین گروه ادب وهنر ویژه برنامه «ققنوس» را ساعت ۱۵ به روز رادیو اختصاص داده و در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد. برنامه «هفت اقلیم» نیز با موضوع هنر و رادیو، از ساعت ۱۶ روانه آنتن رادیو فرهنگ می‌شود.

زبان آدمیزاد کتاب گویا شد

ایرانصدا همزمان با روز رادیو کتاب صوتی مستند رادیویی «به زبان آدمیزاد» که راهنمای عملیاتی صفر تا صد تهیه گزارش و مصاحبه برای تولید مستند رادیویی را تهیه و منتشر کرد. این کتاب گویا به نگارش، تحقیق و ترجمه مهدی آذری و زهرا صفائیان و ویرایش فاطمه رحیمی منتشر شده است. این کتاب به پرسش‌هایی مانند «روایت چیست؟» موضوع مستندم را از کجا پیدا کنم؟ «گونه شناسی انواع مستند رادیویی» و ... پاسخ می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • مستند تاریخ شفاهی هوافضا (موشکی)
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
  • نمایش یک فیلم‌تئاتر و مستند «فراتر از آرمانشهر» در خانه هنرمندان
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» / خواننده تیتراژ معرفی شد+فیلم