Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  خورشید گزدرازی در حاشیه  آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خرما و صنایع وابسته اظهار داشت: نمایشگاه خرما در بوشهر در فضایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و با شرکت ۶۶ غرفه دار از استان‌های فارس، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان، آذربایجان شرقی، خوزستان و بوشهر برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: این نمایشگاه از سه شنبه تا روز جمعه یازدهم آذرماه از ساعت‌های ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.


وی ادامه داد: ارتقای شاخص بهره‌وری در نخلستان، ارزش افزوده محصولات و تولید محصولات جدید، مقابله با تهدیدهای نخلستان‌ها و تسریع در طرح تحول آنها، تولید محصولات جدید از خرما، توسعه بازار هدف صادراتی، اجرای کشاورزی نوین و مکانیزه در نخلستان‌های کشور از جمله هدف‌های اصلی پیش بینی شده برای سومین نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر است.


گزدرازی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه، میز ملی و همایش بین المللی خرما فرصتی است تا با ارائه راهکارهایی علمی و راهبردی نسبت به ترمیم بازار فروش خرما کشور و به‌ویژه استان بوشهر اقدام کرد.


رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه خرما و صنایع وابسته، میز ملی و همایش بین المللی خرما نیز در شهرهای برازجان و بوشهر برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: سفرای کشورهای افغانستان و بنگلادش، معاونان وزیران صمت و جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از جمله مهمانان جشنواره خرما در استان بوشهر هستند.

محسن رشید فرخی رئیس انجمن خرمای ایران  نیز گفت: حضور پررنگ بخش خصوصی با وجود تمام مسائل و مشکلات قابل تحسین و ستایش است و امید است سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر پیامد و عواقب مثبتی برای ۵۰ میلیون نفر نخل و یک میلیون ذی نفع داشته باشد.


وی ادامه داد: برگزاری میز ملی خرما در بوشهر فرصتی است تا به صورت تخصصی موانع و مسائل فراروی نخل‌داران مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصاری استان بوشهر نیز گفت: برپایی نمایشگاه خرما در بوشهر فرصتی برای توسعه بازار فروش خرما و همچنین توسعه اقتصادی استان است.

علی باستین افزود: برپایی سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خرما در بوشهر نویدبخش آینده‌ای روشن برای بازار این محصول است که در ادامه جشنواره در میز ملی و همایش بین‌المللی خرما راهکارهای تحقق این مهم مورد بررسی قرار می‌گیرد.


استان بوشهر با ۶ میلیون اصله نخل و تولید سالانه ۱۶۵هزارتن خرما به عنوان یکی از مهمترین استان‌های تولیدکننده خرمای کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه خرما بوشهر قیمت خرما فروش نخل نخل نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته بین المللی خرما نمایشگاه خرما خرما در بوشهر استان بوشهر میز ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی