Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: تاکنون ۸۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان بروجن دوز اول واکسن کرونا را دریافت و ۷۰ درصد به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.

او افزود: بعد از گذشت ۲۵۰ روز شاهد گذر از وضعیت پرخطر (قرمز) به شرایط کم‌خطر (زرد) هستیم که تداوم این روند نیازمند واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ورود یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۲۷۳ دُز واکسن به چهارمحال و بختیاری

ملکی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشگیری است که این مهم با فرهنگسازی به نتیجه می‌رسد.

او به نقش مهم رسانه در فرهنگسازی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها با تبیین اهمیت بهداشت و تزریق واکسن می‌توانند جامعه را نسبت به انجام این ۲ موضوع مهم تشویق و اقناع کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا وضعیت پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در این شهرستان گفت: به‌علت شدت بارش‌ها سه خانه مسکونی در روستای مورچگان دچار آب‌رفتگی شد.

وی تاکید کرد: پس از اطلاع آبگرفتگی خانه‌های مسکونی روستای مورچگان دو گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر بروجن به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید

حضور میدانی معاونان استاندار در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

کیانی افزود: در این حادثه یک نفر از اهالی روستای مورچگان مصدوم و پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی از سوی نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن به بیمارستان بروجن انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: خانوار‌هایی که خانه‌های آنها دچار آب‌گرفتگی شده بود با کمک نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر به مکان امن هدایت و آب موجود در آن ها تخلیه شد.

کیانی ادامه داد: در این امدادرسانی دو دستگاه خودرو و هفت نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر عملیات کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • عملیات مقابله با آلودگی نفتی در آب‌های بندر امیرآباد
  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند
  • آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
  • تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • تزریق ۲۳۶۷ مورد واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • تزریق ۱۲۵۵ مورد واکسن فلج اطفال در مناطق مرزی کشور
  • بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون