Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@01:16:41 GMT

آغاز پویش احیای جنگل‌های زاگرس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۰۶۷

‍‍‍‍‍‍

پویش مردمی احیای جنگل‌های زاگرس در ۱۱ استان زاگرسی امروز آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تغییرات اقلیمی، کاهش بارندگی و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع از جمله چالش‌هایی است که جنگل‌های زاگرسی را تحت تاثیر قرار داده است.   در این پویش عملیات بذرکاری گونه‌های بومی در ۷۴ شهرستانِ استان‌های زاگرس نشین پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این برنامه دوستداران محیط زیست، شورا‌های اسلامی، گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و هلال احمر حضور خواهند داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: احیای جنگل ، جنگل های زاگرس ، تغییرات اقلیمی ، آتش سوزی جنگل ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: احیای جنگل جنگل های زاگرس تغییرات اقلیمی آتش سوزی جنگل ها جنگل های زاگرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مهرداد اقلیمی در این خصوص توضیح داد: بیش از یک دهه پیش قراردادی بین شرکت توانیر از ایران و شرکت خصوصی ترکیه‌ای گنت منعقد شد که در سال‌های منتهی به ٢٠١٦ میلادی به دلیل امتناع شرکت مذکور در پرداخت بدهی بابت واردات برق از ایران، صادرات به این کشور قطع و متوقف شد.

وی افزود: بر این اساس شرکت توانیر مطالباتی حدود ٢٦٣ میلیون دلار از شرکت یاد شده بابت بهای برق فروخته شده دارد که به رغم تمام پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده از جمله مذاکرات طرفین و تلاش‌های دیپلماتیک از مجاری مختلف، همچنان بلا وصول مانده است.

به گفته اقلیمی، شرکت توانیر به منظور وصول مطالبات خود، قصد طرح اختلاف در مرجع داوری پیش بینی شده در توافقنامه فی مابین را دارد که مطابق آن مؤسسه داوری سوئیس به عنوان مرجع داوری انتخاب شده است.

مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق توانیر در پایان خاطرنشان کرد: براساس اصل ١٣٩ قانون اساسی و با هماهنگی معاونت حقوقی ریاست جمهوری لایحه دولت برای ارجاع موضوع به داوری تنظیم و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود که به دنبال طرح موضوع در جلسه مورخ ١٩ فروردین امسال مجلس، ارجاع موضوع به داوری بین المللی به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

کد خبر 6080741 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز سرشماری بهاره قرقاول در گلستان
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • ببینید | پدیده اقلیمی نادر در امارات | فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر