Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی از روز پنجشنبه وارد جو استان می‌شود که بارشهایی را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: طی این سامانه شاهد بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

بهره مند افزود: همچنین در ارتفاعات مناطق سردسیری بارش برف و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اختلال در تردد و لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید افقی، آب گرفتگی معابر، رعد و برق و خسارت ناشی از تندباد لحظه‌ای، مه آلودگی دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان داشت: این سامانه بارشی صبح جمعه از استان خارج می‌شود اما لازم است مردم از تردد غیرضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی و کوهستانی اجتناب کنند.

کد خبر 5364940

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله بسیج واکسن کرونا هفته بسیج لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: بارش بیش از ۱۷۰ میلیمتری باران در نقاط مختلف استان باعث بروز سیل و تخریب بخش زیادی از تأسیسات آب به ویژه در مناطق روستایی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امید صالحی در حاشیه بازدید از مخازن آب شهر یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بارش‌های اخیر که در مرکز استان از 170 میلیمتر فراتر رفته بود موجب بروز سیلاب‌های متعدد در نقاط مختلف شد و شدت سیلاب ها به گونه ای بود که برخی تأسیسات آب و فاضلاب را با خسارت‌های جدی و سنگینی روبه‌رو کرد.

وی عنوان کرد: در یاسوج خط انتقال آب به مخزن حوزه کشاورزی که مناطقی از جمله شرف آباد، شهرک امام حسین (ع)، شهرک امام علی (ع)، شرف آباد، شاهدها و... را آبرسانی می‌کرد با آسیب جدی روبرو شد، در برخی منابع آب(چشمه محمود آباد و آبشار) شدت بارش ها به نحوی بود که منابع تأمین آب را گل آلود کرد و مجبور شدیم برای سلامت مردم اتصال این منابع به مخزن را محدود کنیم.

صالحی ابراز کرد: خط انتقال آب روستاهای بن دره و آدرکان در کهگیلویه نیز با تخریب شدید مواجه شد ، در شهر دهدشت اما خللی در آبرسانی و منابع آب ایجاد نشد.

وی خاطرنشان کرد: در گچساران نیز حادثه در خطوط و شبکه نداشتیم اما بارش ها خسارت های جدی و میلیاردی به تأسیسات برقی و ترانس ها وارد کرده است، در این شهرستان نیز سعی کردیم مشکلی در تأمین آب پایدار به وجود نیاید. 

صالحی ادامه داد: در شهرستان چرام بخش زیادی از خط انتقال روستای توبری تخریب شد، آسیب هایی به ترانس های برق نیز وارد شد. در این شهرستان کدورت آب روستاهای القچین و بردیان حل شد و در روستای تمبی آب تمیز و سالم برای مردم در دسترس است و با تدابیری نگذاشتیم مردم از آب سالم و با کیفیت محروم بمانند.

وی تصریح کرد: خط انتقال آب روستای احمد غریب آسیب جدی دیده و تخریب بخشی از خط انتقال آب به 7 روستای سادات محمودی از تنگ برا را نیز در منطقه پاتاوه داشتیم. 

صالحی بیان کرد: تأسیسات آب زیلایی، شهنیز و دلی رچ نیز در شهرستان مارگون با مشکلات جدی مواجه شده است. 

مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: در منطقه دیشموک به دلیل تخریب عمده راه‌های روستایی هنوز تلاش ها برای بازگشایی مسیر و بررسی شرایط آب شرب در جریان است.

وی گفت: خط لوله آبرسانی به شهر چیتاب و روستاهای صالحان و لیشکان نیز با وجود همه تدابیر لحاظ شده اما بعلت حجم سیل رخ داده در کبگیان، با آسیب جدی روبه‌رو شده است.

صالحی با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت ها را اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: همه نیروهای خدماتی در آماده باش هستند، بنده و معاونین شرکت نیز هدایت تیم های مختلف را بر عهده داریم تا در کمترین زمان ممکن و پس از فروکش کردن سیلاب ها، مشکلات آبرسانی به مردم حل شود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد