Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@20:08:48 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه دهم آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۲۴۶

پیش‌بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه دهم آذر ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار در بازار آزاد امروز چهارشنبه دهم آذر احتمالا کارش را با نوسان‌های محدود آغاز می‌کند و برای انتخاب مسیر بعدی منتظر جدیدترین خبر‌ها از وین می‌ماند.

به‌گزارش فرارو؛ قیمت دلار در بازار آزاد دیروز نخستین واکنش را به شروع هفتمین دور مذاکرات احیای برجام نشان داد و از نیمه کانال ٢٩ هزار تومان پایین آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت بازار روی مرز حساس ٢٩ هزار تومان اجازه ملاقات دلار با محدوده ٢٨ هزار تومان را نداد و اسکناس آمریکایی روز گذشته را با رقم ٢٩ هزار و ١٧٠ تومان به پایان رساند. حساسیت بازار ارز نسبت به فعل و انفعالات وین اوج گرفته و با هر اتفاقی باید منتظر افت و خیز قیمت‌ها در بازار ارز باشیم. دیروز و دیشب (برخلاف دوشنبه) به‌جز یکی دو خبر ضدونقیض و چند نقل قول‌ غیررسمی، پالس جدید و تاثیرگذاری از گفت‌وگو‌های هسته‌ای به بازار ارز نرسید و می‌شود با شروع خرید و فروش‌های امروز انتظار نوسان محدودی از دلار در بازار آزاد داشته باشیم.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد سه‌شنبه نهم آذر ۲۳۰ تومان ارزان شد. این نخستین واکنش اسکناس آمریکایی به وقایع هتل کوبورگ وین محسوب می‌شد. نرخ دلار در بازار آزاد صبح دیروز کارش را با افت ۲۵۰ تومانی آغاز کرد و از رقم ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان پایین آمد. عقب‌نشینی‌های دلار ادامه داشت و حوالی ظهر شاهد رد و بدل شدن اسکناس آمریکایی با رقم ۲۹ هزار تومان بودیم اما مقاوت بازار مانع از بازگشت دلار به محدوده ۲۸ هزار تومان شد.

دلار عصر دیروز مسیر متفاوتی را انتخاب کرد و نهایتا ساعت هشت شب همزمان با پایان رسمی معاملات بازار، روی عدد ۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان آرام گرفت. با کاهش ۲۳۰ تومانی قیمت دلار در روز سه‌شنبه، قیمت درهم امارات مرز هشت هزار تومان را از دست داد و با کاهش ۶۵ تومانی، هفت هزار و ۶۵ تومان قیمت خورد اما یورو ۴۵ تومان افزایش قیمت پیدا کرد و ۳۳ هزار و ۱۶۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

روز یکشنبه

روز دوشنبه

تغییر قیمت

۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان

۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان

۲۳۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی سه‌شنبه نهم آذر ۱۵۰ تومان کاهش پیدا کرد. بانک‌مرکزی عصر یکشنبه دلار دولتی را ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروخت. ساعت ۱۰ و نیم دیروز این رقم به ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و ساعت ۱۱ و نیم به ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان. به‌این ترتیب اختلاف نرخ دلار بین صرافی ملی و بازار آزاد به دو هزار و ۷۰۰ تومان رسید. از ابتدای هفته و همزمان با اجرای بخشنامه جدید بانک‌مرکزی درباره نحوه تخصیص ارز دولتی، کاسبی بخشی از دلال‌های ارزی کساد شده و برعکس، همه چیز به سود متقاضیان واقعی پیش می‌رود. به‌طوری که از روز شنبه تا پیش از شروع معاملات امروز چهارشنبه دهم آذر، قیمت دلار دولتی در صرافی‌های منتخب بیشتر از هزار تومان ریزش داشته است. اتفاقی که برای متقاضیان واقعی دلار دولتی مثل مسافران بلیط به دست، خبر خوبی محسوب می‌شود.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز یکشنبه

روز دوشنبه

میزان تغییرات

۲۶ هزار و ۶۱۴ تومان

۲۶ هزار و ۴۶۲ تومان

۱۵۲ تومان کاهش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی سه‌شنبه نهم آذر ۴۰ تومان افزایش پیدا کرد. معامله‌گران عمده، صبح دیروز برای دلار فردایی ۲۹ هزار و ۱۴۰ تومان قیمت گذاشتند. هزمان با عقب‌نشینی دلار تا سطح ۲۹ هزار تومان، دلار فردایی به محدوده ۲۸ هزار تومان سقوط کرد اما این اتفاق دوام چندانی نداشت. کف قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی دیروز ۲۸ هزار و ۹۶۰ تومان بود و از عصر روز گذشته روند متفاوتی را در بازار آزاد و پشت‌خطی دیدیم. ساعت ۱۰ شب آخرین لفظ‌های معامله‌گران عمده برای دلار فردایی، حول و حوش ۲۹ هزار و ۱۷۰ تا ۲۹ هزار و ۱۸۰ تومان بود و این رقم اختلاف زیادی با نرخ رسمی اسکناس آمریکایی در بازار آزاد نداشت. احتمالا دلار معاملات امروز چهارشنبه دهم آذر را با نوسان‌های محدودی آغاز می‌کند و برای قدم بعدی منتظر خبر‌های جدیدی از وین می‌ماند.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۹ هزار و ۱۴۰ تومان

۲۸ هزار و ۹۶۰ تومان

۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان

۲۹ هزار و ۱۸۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار صرافی ملی معاملات پشت خطی قیمت دلار در معاملات پشت خطی قیمت دلار در بازار آزاد اسکناس آمریکایی هزار تومان صرافی ملی ۲۹ هزار ۲۶ هزار سه شنبه ۲۸ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳

برآورد می‌شود سطح قیمت‌ها در بازار فردا نیز به همین صورت نوسانی باشد احتمال اینکه تغییرات زیادی را در بازار فردا داشته باشیم کمی بعید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز طلا حدود ۳۰ هزار تومان در هر گرم نسبت به روز گذشته کاهش یافت، انس طلا نیز حدود ۳۰ دلار افزایشی یافت، دلار نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

برآورد می‌شود سطح قیمت‌ها در بازار فردا نیز به همین صورت نوسانی باشد احتمال اینکه تغییرات زیادی را در بازار فردا داشته باشیم کمی بعید است.

نگاهی به سطح قیمت‌ها در بازار روز جاری:

گرم ۱۸ تهران: ۳,۲۳۲,۰۰۰ تومان

انس طلا: ۲,۱۹۶ دلار

مظنه تهران: ۱۴,۰۰۰ تومان

انس نقره: ۲۴.۸۶ دلار

دلار: ۶۰,۹۵۰ تومان

یورو: ۶۵,۶۰۰ تومان

درهم: ۱۶,۲۹۰ تومان

ربع سکه: ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

نیم سکه: ۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

سکه طرح جدید: ۳۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

سکه طرح قدیم: ۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 739454

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام