Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:26:05 GMT

ویزیت رایگان هزار شهروند ریگانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۲۳۸۱

ویزیت رایگان هزار شهروند ریگانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر رضا جباری مسئول تیم پزشکی خادمیاران رضوی گفت: از چند ماه قبل برنامه ریزی برای حضور در مناطق محروم تدوین شده بود و توفیق حاصل شد که میزبان مردم ریگان باشیم.

دکتر جباری عنوان کرد: این تکلیف را برخود دیدیم که در استان سردار دل‌ها نیز همزمان با نزدیک شدن به ایام سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این مناطق حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: ۱۰متخصص و فوق تخصص ارتوپد، داخلی و اطفال، کار ویزیت بیماران ریگانی را در این کاروان انجام می‌دهند.

دکتر جباری تاکید کرد: کار‌های اولیه درمان توسط پزشکان انجام می‌شود و بیمارانی که نیاز به جراحی داشته باشند با حمایت به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد.

به گفته او هزینه درمان و بستری بیماران نیز توسط خیران برنامه ریزی و تامین شده است.

امین باقری فرماندار ریگان نیز با تشکر از تیم پزشکی خادمیاران رضوی گفت: ریگان از شهرستان‌های محروم در شرق کشور است که در زمینه درمانی مشکلات عدیده‌ای دارد.

مسئول کانون سلامت کانون خادمیاران رضوی ریگان نیز گفت: ویزیت و تامین داروی بیماران به صورت رایگان توسط خادمیاران پزشکی رضوی انجام شد.

داود ابراهیم پور بیان کرد: در روز نخست حضور پزشکان افزون بر یک هزار شهروند ریگانی به صورت رایگان ویزیت شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به بیماران شهرستان توسط خادمیاران رضوی گفت: ما چندین ماه منتظر تیم پزشکی در استان کرمان بودیم و محرومیت این شهرستان از دلایل انتخاب برای حضور این تیم در آن بود.

یحیی صادقی افزود: شهرستان ریگان در زمینه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مشکلات زیادی دارد.

او اجرای طرح حضور خادمیاران پزشکی رضوی را از جمله طرح‌های موفق در استان کرمان برشمرد و گفت با توجه به محرومیت برخی مناطق استان، آثار اجرای این طرح‌ها بسیار موفقیت آمیز بوده است.

شهرستان ریگان با بالاترین ضریب محرومیت (۹) و ۹۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویزیت بیماران خادمیاران رضوی خادمیاران رضوی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج

سرهنگ علیرضا امیری گفت: در پی سرقت و زورگیری طلا و جواهرات یک شهروند در منزلش، ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و تحقیقات بعدی، خیلی زود هویت سارقان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های بعدی از این ۲ سارق که از نزدیکان مالباخته بودند، مشخص شد که با انجام نقشه قبلی سرقت طلاجات صورت گرفته است.

سرهنگ امیری تصریح کرد: این متهمان پس از سرقت، اموال مسروقه را در منزل خود مخفی کردند که در بازرسی از این محل طلاجات سرقتی کشف و به مالباخته تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم
  • فیلمی از بارش باران سیل آسا در روستای پاتک میانده کرمان
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • رنگین شدن دشت‌های انابد با شکوفه‌های کلزا + تصاویر