Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به سانحه رانندگی روز گذشته در محور آمل به نور اظهار کرد: ساعت هفت و ده دقیقه روز گذشته به مرکز اورژانس آمل آمل تصادف یک دستگاه ال نود و کامیون گزارش شد که بر این اساس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: در این حادثه یک آقای جوان در صحنه تصادف فوت شد و یک مصدوم دیگر این حادثه نیز علی حسینی یکتا بود که شرایط وخیمی داشت و ابتدا به بیمارستان امام نور منتقل شده و سپس به بیمارستان هفده شهریور آمل برای انجام کارهای تکمیلی درمانی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط در فضای مجازی عنوان شد که تصادف روز گذشته مربوط به حاج حسین یکتا بوده است که مسؤول بسیج رسانه آمل در این زمینه عنوان کرد؛  تصادف روز گذشته مربوط به برادر حاج حسین یکتا بوده  و وی در سانحه رانندگی حضور نداشته است.

علی نیکزاد با بیان اینکه علی یکتا برادر حاج حسین یکتا و عضو  شورای مرکزی قرارگاه عمار و رئیس جمعیت امام رضایی‌ها در این تصادف دچار سانحه شده است، اظهار کرد: حسین یکتا برای پیگیری شرایط درمانی برادرش به آمل آمده است و حال بردارش نیز رو به بهبودی است و از مردم خواسته برای بهبودی حال برادرش دعا کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج


 

منبع: فارس

کلیدواژه: حاج حسین یکتا روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک شش ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که بدون گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده است، بر اثر بی احتیاطی و نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد می‌کند که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی شش ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده، لذا از خانواده‌ها خواسته می‌شود از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندان خود قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی خودداری کنند و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندان خود داشته باشند.

کد خبر 746995

دیگر خبرها

  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه