Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی موسسه «هنروتجربه»، در جدیدترین همکاری موسسه «هنروتجربه» و پلتفرم هاشور که اکران آنلاین فیلم‌های «هنروتجربه» را برعهده دارد، امکان جدیدی برای نمایش فیلم‌ها در سالن سینما‌های فاقد امکانات پخش سرور E_CINEMA و D_CINEMA فراهم شده است تا بدین‌وسیله گستره اکران فیلم‌ها بیشتر و مخاطبانی که تاکنون امکان تماشای فیلم روی پرده را نداشتند، بتوانند فیلم‌های روز «هنروتجربه» را در سالن سینما تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این پس با همکاری موسسه «هنروتجربه» و هاشور، با ایجاد یک لینک و با استفاده از امکانات پخش اینترنتی فیلم و پروژکتور موجود در سینما، سالن‌هایی که فاقد امکانات فنی پخش نسخه سینمایی از طریق سرور فیلم هستند، می‌توانند همه فیلم‌ها را روی پرده ببرند.

در اولین تجربه، نمایش آنلاین بسته فیلم کوتاه «شکست زمان» در یک سانس مشخص از طریق سرور‌های هاشور انجام و همزمان روی پرده سینماتک زاهدان برای علاقمندان به فیلم کوتاه نیز اکران شد.

همچنین قرار است در تازه‌ترین تجربه، مستند «آیدین» به کارگردانی اشکان مهریار از طریق لینک در سینماتک سینمای جوان-زاهدان روز چهارشنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۸ اکران شود.

برای حفظ حقوق مالکان فیلم‌ها، یک لینک واحد برای هر فیلم و با توجه به سانس مورد نظر، برای روز و ساعت مشخص ایجاد می‌شود که بعد از زمان تعیین شده قابل استفاده نخواهد بود.

نحوه عملکرد این فناوری اینگونه است که پخش فیلم از طریق یک سرور و پلتفرم مرکزی انجام و سیگنال مربوطه که در بستر اینترنت منتقل می‌شود، در سینما دریافت و فیلم در سالن سینما روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی هنر و تجربه اکران فیلم روی پرده فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟

به گزارش جماران؛ محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی در ویدیویی که منتشر کرده، می گوید:

رهبری بعد از زدن هواپیمای اوکراین گفتند هرچه ما ناراحت شدیم دشمن از این کار خوشحال شد.

آیا همان جمله را نمی شود دوباره گفت که هرچه نیروهای انقلابی در سراسر جهان و غرور داران ایرانی در داخل از این برخورد مستقیم ایران با اسراییل به وجد آمدند، این مبارزه گسترده خیابانی با حجاب اختیاری باعث خوشحالی اسراییل و مخالفان جمهوری اسلامی شد؟

این همزمانی برخوردهای سنگین تجربه شده وناکام به بی حجاب ها با حملات گسترده پهپادی به اسراییل و بیدار شدن غرور ملی و خوشحالی از اینکه آسمان اسراییل بعد از ۸۰ سال این گونه شکافته شد را فقط مبارزه با حجاب اختیاری و درگیر کردن خانواده ها می توانست خدشه دار کند.

اینکه بارها به نفوذ و عوامل دشمن اشاره می شود نمونه اش در همین کارها نیست؟

آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه پاسداران در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟

به جای احضار چند نفر نویسنده و منتقد نباید این ها مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد؟

در عرف سیاست به وقت جنگ به اتحاد داخلی باید اندیشید.

حجم ویدیو: 32.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟