Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فنی سابق تیم ملی والیبال بانوان، گفت: گزینه هدایت تیم ملی زنان ایران از مکتب پیشرفته‌ای به تهران می‌آید و به حضور او خوش‌بین هستم.

به گزارش برنا؛ جواد مهرگان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره گزینه نخست هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران، افزود: به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی ویژگی‌های زیادی دارد که سابقه کار با مربیان بزرگ جهان از جمله آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر شاخص‌های رزومه کاری کمپدلی، تصریح کرد: این مربی با تیم‌های پایه کار کرده و با فلسفه کاری خولیو ولاسکو و نوع نگرش او نیز آشناست.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال گفت: از آن‌جا که این مربی به عنوان یک مدرس والیبال رزومه خوبی دارد، فکر می‌کنم از نظر روحیات و نوع تمرین‌دهی بتوانند به تیم ملی زنان ایران کمک کند.

وی افزود: ایتالیایی‌ها مربیانی تاکتیک محور هستند و با این حساب فکر می‌کنم کمپدلی می‌تواند نگرش تاکتیکی بهتری به تیم ملی بانوان ایران تزریق کند.

مهرگان گفت: کمپدلی شناخت زیادی از والیبال زنان آسیا و شاید تیم ملی ایران ندارد. به همین دلیل معتقدم در کنار او باید علاوه بر حضور یک مربی جوان، دست کم از حضور یک مربی باتجربه ایرانی هم استفاده شود تا مشاوره‌های صادقانه‌ای به او ارائه شود.

مشاور فنی سابق تیم ملی والیبال زنان در پایان گفت: در مجموع به حضور او در ایران خوش‌بین هستم چون از مکتب پیشرفته‌ای به ایران می‌آید و مطمئنا کمک می‌کند تا بانوان والیبالیست ایران در آسیا بدرخشند.

فدراسیون والیبال برای حرکت در مسیر دستیابی به آرمان‌های خود، مذاکرات برای جذب یک مربی زن که واجد شرایط حضور در ایران باشد، آغاز و با استفاده از امتیازات و طرح‌های توسعه فدراسیون جهانی اقدام به جذب یک مربی از مکتب والیبال اروپا کرده است.

در همین راستا، فدراسیون والیبال پس از مذاکرات متعدد و درخواست و بررسی رزومه و برنامه‌های گزینه‌های مختلف در نهایت با «الساندرا کمپدلی» از ایتالیا که به آله معروف است و ازسوی خولیو ولاسکو معرفی شده بود، به توافق اولیه رسید.

گزینه اصلی مربیگری تیم ملی زنان ایران دوم دی‌ماه برای دیدار با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران وارد تهران می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی والیبال تیم ملی زنان جهان فلسفه ایران آسیا تیم ملی ایران ایتالیا والیبال مهرگان جواد مهرگان فدراسیون والیبال زنان ایران تیم ملی یک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان هر روز با هدایت پیمان اکبری و کادر ایرانی با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده زیر نظر آقای پائز در حال برگزاری است، فدراسیون والیبال با تمام توان سعی دارد بهترین شرایط ممکن را برای تمرینات و اردوی آمادگی تیم مطابق با برنامه‌های کادر فنی ایجاد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تقوی افزود: اولویت اصلی و اول ما تیم ملی والیبال مردان ایران است و تمام قد از این تیم حمایت خواهیم کرد و در این راه مطمئن هستیم که هر فردی که در تمرینات و تیم ملی حضور دارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزند و با ذهنی برنده برای استفاده حداکثری از شانس صعودمان به المپیک پاریس استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما برای حضور در پاریس 2024 برنامه ویژه‌ای داریم و به این معتقد هستیم که حق والیبال ایران است که در تابستان امسال در پاریس حضور داشته باشد و از تماشای رقابت بازیکنان‌مان با برترین‌های جهان لذت ببریم. در همین راستا هم تصمیم گرفتیم به صورت قطعی اعلام کنیم که هر بازیکنی که در لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی والیبال کشورمان حضور داشته باشد و برای موفقیت تیم ملی والیبال کشورمان تلاش کند، از پرداخت 10 درصد حق رشد قرارداد باشگاهی‌اش بدون هیچ بند و تبصره‌ای و با هر مبلغ و مقداری معاف خواهد بود. همچنین علاوه بر آن در صورتی که در مسابقات لیگ ملت‌های امسال جواز صعود به المپیک پاریس 2024 را کسب کنیم، پاداش تاریخی و بی‌سابقه‌ای را ویژه‌ بازیکنان در نظر خواهیم گرفت که به زودی و پیش از اعزام به مسابقات اعلام خواهیم کرد. در حال نهایی کردن مذاکرات برای تامین منابع مالی آن هستیم و مجوزهای لازم ادارای را هم برای اجرای آن خواهیم گرفت.

تقوی افزود: علاوه بر آن هر چه به اعزام تیم نزدیک شویم، شرایط برگزاری اردو را ویژه‌تر خواهیم کرد و از هر اقدامی برای حرفه‌ای‌تر شدن شرایط استفاده خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون والیبال تمام قد در خدمت تیم‌های ملی والیبال ایران در هر رده سنی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تاکید بر الزام اتحاد خانواده والیبال ایران اظهار داشت: معتقدم والیبال برای همه مردم است و خانواده والیبال می‌بایست با اتحاد و همدلی به موفقیت این سربازان وطن کمک و از آن‌ها حمایت کنند. امیدوارم با کمک خدا بتوانیم نمایش خوبی در میادین بین‌المللی به ویژه لیگ ملت‌های والیبال در سال 2024 داشته باشیم و موجبات خوشحالی و شادی مردم عزیزمان را به ارمغان آوریم. تنها انگیزه والیبال ایران همین است و مطمئنم بالاخره روزی می‌رسد که والیبال ایران بر سکوی المپیک عکس یادگاری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس