Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا قاسمیان روز چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل بیان کرد: با افزایش ارزش دلار، سودجویان با ورود به قاچاق اقلام ضروری برای کسب درآمدهای بیشتر اقدام می‌کنند که این کار نظم و امنیت جامعه را در حوزه‌های مختلف اقتصادی دچار مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود برخی اقدام‌های سازمان یافته برای خروج و قاچاق اقلام ضروری افزود: خروج برخی اقلام ضروری از استان اردبیل علاوه بر اقتصاد و معیشت، امنیت را نیز دچار مشکل می‌کند که در این راستا اقدام فوری برای شناسایی و برخورد با این تخلف‌ها باید انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به رشد سریع اطلاعات و ارتباطات، زمینه ارتباط‌گیری قاچاقچیان در ورود به اعمال خلاف قانون در کمترین زمان انجام می‌شود که لازم است در راستای شناسایی این زمینه‌ها تلاش ها بیشتر شود.

وی اضافه کرد: پدیده قاچاق پایداری ارائه خدمات در جامعه را مختل می‌کند و جامعه‌ای را که در حال سیر تکاملی است، با بروز هزینه‌ها مواجه می‌سازد.

قانون قاچاق کالا در سال ۱۳۹۲ با ۷۷ ماده و ۷۹ بند تصویب شده است و بر اساس آن هر گونه ورود و خروج غیرقانونی کالا و ارز تخلف محسوب می‌شود.

اردبیل در ردیف استان‌های سطح ۲ از نظر قاچاق کالا و محل عبور کالاهایی مانند مواد بهداشتی، آرایشی، دخانی، داروهای غیرمجاز، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، گیرنده‌های ماهواره‌ای و منسوجات به شمار می‌رود.

استان اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر، با استان‌های گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و کشور جمهوری آذربایجان همسایه است.

برچسب‌ها کالاهای اساسی استان اردبیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی استان اردبیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالاهای اساسی استان اردبیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، جبرئیل برادری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع این کالاهای اساسی از طریق سازمان تبلیغات انجام می‌شود، اضافه کرد: این تصمیم به‌منظور توزیع مناسب و بهینه اقلام انجام شده است و هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های مورد نظر برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

کد خبر 6063785

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر