Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در جمع کارکنان استانداری ایلام اظهار داشت: تا جایی که بتوانیم از افرادی که نگاه فسادستیزی، روحیه انقلابی و جهادی و پای کار بودن، مردم داری و شایسته سالاری دارند، در مدیریت های اجرایی استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مردم با توجه به شرایط موجود انتظار دارند به معیشت، اشتغال، تولید و اقتصاد آنان توجه بشود و برای رسیدن به این اهداف باید افرادی با این ویژگی ها در مسوولیت ها قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: هم اکنون که مسئولیت خدمتگزاری به عنوان عالی ترین نماینده دولت در استان ایلام، بر عهده من سپرده شده برای پیاده کردن سیاست های دولت سیزدهم تمام توان را بکار خواهم گرفت.

بهرام نیا یادآور شد: استان ایلام به واسطه مرزبانی و دفاع از کشور دارای مردمانی، غیور ، مهمان نواز و وفادار به ارزش های انقلابی است و شایسته است امروز امکانات لازم برای رفاه هرچه بیشتر آنان مهیا باشد.

وی اضافه کرد: مردم ایلام علاوه بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس خود میدان دار بودند، اکنون میزبان شایسته ای برای زوار عتبات عالیات هستند.

استاندار ایلام ادامه داد: ایلام استانی است که سه هزار سال قدمت قبل از تاریخ را یدک می کشد و این استان شجاع و قهرمان پرور در گذر تاریخ جایگاه ویژه و برجسته ای در همه عرصه ها را به خود اختصاص داده است.

بهرام نیا اظهار داشت: هرچند ایلام استانی کوچک با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت است، اما در کشور استانی بسیار بزرگ از نظر معنوی و جایگاه جغرافیایی محسوب می شود.

وی یادآور شد: بزرگ ترین مرز خشکی در کشور مربوط به استان ایلام است و بزرگترین گذر و معبر زائران عتبات عالیات نیز در حوزه سرزمینی ایلام قرار دارد که هر کدام یک مزیت بسیار ارزنده برای استان بشمار می رود و ملت ایران استان ایلام را گرانیگاه و قطب اربعین می دانند.

بهرام نیا اظهار داشت: مفتخرم که بار دیگر در خدمت مردم ایلام هستم و این افتخار خدمتگزاری به این مردم بزرگوار را دوباره پیدا کرده ام.

وی با اشاره به درخواست های کارکنان استانداری ایلام تاکید کرد: از معاونت منابع انسانی استانداری می خواهم کمیته رفاهی برای کارمندان ایجاد کو بازنشستگان هم کرامت، حق و حقوقشان در کمیته لحاظ شود.

استاندار ایلام گفت: حقوق و مزایای نیروهای وزارت کشور در مقام مقایسه با سایر وزارتخانه ها کمتر مورد توجه بوده که تلاش می شود برای بهبود شرایط پیگیری لازم انجام گیرد.

وی انتصاب آقای نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش را به مردم استان تبریک گفت و افزود: از رییس جمهور برای معرفی این وزیر با کفایت در سکانداری آموزش و پرورش قدردانی می کنیم.

استاندار ایلام گفت: استانداری نماد حاکمیتی است و آخرین ملجع برای افرادیکه از همه دستگاه های اداری ناامید شده اند، بشمار می رود به همین خاطر باید با سعه صدر و طمانینه با ارباب رجوع  برخورد و پاسخ قانع کننده ای همراه با رأفت و قانونمندی به این افراد داده شود.

بهرام نیا اظهار داشت: بدون شک، نماینده ولی فقیه، نمایندگان استان، مسوولان تاثیرگذار، بسیجیان، جانبازان و خانواده معظم شهدا همه این افراد مورد توجه بنده هستند و از مشورت آنها بهره می گیرم.

وی افزود: باید همه تلاش کنیم که شرایط اقتصادی استان بهبود یابد و برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به کارمندانی منظم، پایبند به اصول و قوانین و دلسوز نیاز است.

وی افزود: فضای محیط اداری باید مناسب باشد زیرا روی اخلاقیات بسیار تأثیرگذار است، دنبال روحیه تحمل گرایی نیستم اما باید تلاش شود اتاق کارمندان مناسب باشد که هم شأن و منزلت همکار و ارباب رجوع حفظ شود.

در این نشست کارمندان مسایل و مشکلات خود در زمینه رفاهی، معیشتی، شغلی و اداری را اعلام کردند.

برچسب‌ها ایلام استان ایلام توسعه اقتصادی حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام استان ایلام توسعه اقتصادی ایلام استان ایلام توسعه اقتصادی حسن بهرام نیا استاندار ایلام استان ایلام بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری صبح سه شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن، سفر به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده دانست و گفت: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه سفر اول آیت الله رییسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه و ۳۰۱ پروژه و بیش از ۶ هزار میلیارد مصوب است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهادکشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راه داری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم جهت پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 6086057

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی