Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز چهارشنبه دهم آذرماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

او افزود: برای پنجشنبه ۱۱ آذرماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر و بارش پراکنده  پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی ادامه داد: طی پنج روز آینده و از آخر وقت پنج‌شنبه نفوذ یک سامانه از سمت شمال استان که برای روز جمعه بارش‌های پراکنده‌ای را در مناطق شمالی، مرکزی و جنوب غربی خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: حداکثر بارش‌ها در نواحی شمال غرب است و برای روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس  تصریح کرد: کمینه دمای امروز استان پاسارگاد و صفاشهر با  منفی چهار درجه زیر صفر، بیشینه دمـای دیــروز لامرد و مهر با ۲۹ درجه بالای صفر، کمینـه دمای امروز شـیراز ۲ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۲۱ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی فارس وضعیت جوی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد بارش سال آبی استان سیستان و بلوچستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی استان سیستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان