Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:41:33 GMT

کالدرون، رقیب مورد علاقه نفت MIS!

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۲۰۶

کالدرون، رقیب مورد علاقه نفت MIS!

زردپوشان مسجدسلیمانی در سفر دوباره به تهران نتوانستند شگفتی لیگ نوزدهم را تکرار کنند و مقابل پرسپولیس جشن پیروزی بگیرند.

به گزارش "ورزش سه" پیش از آن‌که دوئل هفته هفتم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، این دو تیم سابقه 8 رویارویی در لیگ برتر را داشتند که از این تقابل‌ها، 5 مسابقه با تساوی به پایان رسیده بود و 2 پیروزی سهم پرسپولیس و 1 برد هم سهم مسجدسلیمانی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها پیروزی نفتی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت به دست آمده بود و شاگردان فراز کمالوند نیز با انگیزه تکرار آن خاطره به تهران سفر کرده بودند تا بتوانند شگفتی دیگری را خلق کنند و مدافع عنوان قهرمانی را در خانه‌اش زمین‌گیر کنند.

 

این انگیزه برای شکست پرسپولیس در شرایطی بود که تنها پیروزی نفت MIS در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار به دست آمده بود، آن‌هم در شرایطی که روی نیمکت پرسپولیس گابریل کالدرون حضور داشت و این مربی آرژانتینی نتوانست در جدال با تارتار پیروز شود و این‌چنین نفت به اولین پیروزی تاریخ خود مقابل پرسپولیس رسید.

 

اما شاگردان یحیی به مانند لیگ بیستم اجازه خودنمایی به بازیکنان نفت را ندادند تا خاطره 738 روز قبل نفتی‌ها در آزادی، در هفته هفتم لیگ بیست و یکم تکرار نشود و پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی توانست پیروز از زمین مسابقه خارج شود و شمار پیروزی‌های نفت در مقابل پرسپولیس روی همان عدد یک بماند تا کالدرون تنها سرمربی تاریخ پرسپولیس باشد که مقابل حریف مسجدسلیمانی بازنده بوده است.

پرسپولیس تهران نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و بعد از انتقال به این تیم جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت اما از زمان انتقال به پست دفاع چپ موقعیت جالب‌تری هم پیدا کرده است.

با این حال نکته جالب در مورد مدافع شماره چهار پرسپولیس، حضور عبدالکریم حسن در اردوی این تیم است که باعث شده تا او با سرسخت‌ترین رقیب ممکن برای حضور در ترکیب اصلی مواجه شود.

اما از سوی دیگر نعمتی توانایی قابل‌توجهی در بازی به عنوان مدافع مرکزی دارد و این موضوع باعث شده تا او شانس خوبی برای بازی در این پست هم داشته باشد.

نکته مهم اینکه در آخرین روزهای فصل و با حضور احتمالی گولسبانی در اردوی تیم ملی، نعمتی احتمالا در پست دفاع وسط گزینه اول بازی کنار حسین کنعانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال