Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:11:31 GMT

شاگرد برانکو و اولین کلین‌شیت در لیگ ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۲۰۷

سنگربان عمانی مس رفسنجان توانست در شرایطی که قرار نبود در ترکیب اولیه تیمش باشد و توفیق اجباری برای او پیش آمد، کلین‌شیت کند.

به گزارش "ورزش سه" زمانی که ترکیب اولیه دیدار تیم‌های مس و هوادار اعلام شد، مشخص شد که محمد ربیعی بازهم به داوود نوشی‌صوفیانی در خط دروازه اعتماد کرده اما دقایقی بعد از اعلام ترکیب، از سوی باشگاه مس رفسنجان این خبر مخابره شد که نوشی‌صوفیانی به دلیل مصدومیت در تمرینات پیش از آغاز بازی، قادر به همراهی مس نیست و ربیعی چاره جز بازی دادن به گلر عمانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فایز الرشیدی که در دو بازی ابتدایی فصل برای مس در ترکیب اصلی قرار داشت اما نتوانست مقابل سپاهان و فولاد نمایش قابل‌قبولی داشته باشد و کلین‌شیت کند و 4 بار دروازه‌اش باز شد تا ربیعی تصمیم به تغییر در خط دروازه بگیرد و مجدداً نوشی‌صوفیانی سنگربان شماره یک مسی‌ها شود.

 

 

اما الرشیدی این‌بار با انگیزه جبران به ترکیب مس بازگشته بود و توانست روز خوبی را در دیدار خانگی مقابل هوادار پشت سر بگذارد؛ او در ضدحملات شاگردان عنایتی هوشیار عمل کرد و توانست 3 ضربه در چارچوب بازیکنان هوادار را مهار کند تا به اولین کلین‌شیت خود در فوتبال ایران برسد.

 

نمایش خوب فایز الرشیدی حالا محمد ربیعی سرمربی جوان اما باتجربه مس رفسنجان را با چالش شیرینی مواجه کرده، چرا که او برای دیدار با ذوب‌آهن با توجه به رفع مصدومیت داوود نوشی‌صوفیانی، دو سنگربان آماده در اختیار دارد و باید دید از میان گلر عمانی و سنگربان ایرانی مس، کدامیک در هفته هشتم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به میدان خواهند رفت.

مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان نوشی صوفیانی مس رفسنجان کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به ۲۴ امتیازی بودن دو تیم و شرایط حساس نیمه پایین جدول، شاگردان مسعود شجاعی و رضا عنایتی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

هوادار که در سال جدید دو تساوی و یک برد به دست آورده امیدوار به ادامه روند امتیاز گیری‌اش است.

ترکیب هوادار به این شرح است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

دیگر خبرها

  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره