Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:39:52 GMT

مدافع سابق ذوب از تیم هفته جا ماند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۳۱۸

مدافع باتجربه آلومینیوم اراک مقابل تیم سابق خود یک روز عالی  را سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه" رویارویی آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در روز پایانی هفته هفتم لیگ برتر، به جز تلاش آلومینیومی‌ها برای بقا در کورس و انگیزه ذوبی‌ها برای رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدولی، حساسیت مضاعفی داشت؛ حضور مدافع سابق ذوب‌آهن بعد از 5 سال حضور در این تیم در ترکیب آلومینیوم اراک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید محمدزاده مدافع 32 ساله اراکی‌ها که در ابتدای لیگ بیست و یکم به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد، 5 سال موفق را در ذوب‌آهن سپری کرد و حتی مسئولیت کاپیتانی این تیم را برعهده داشت و دیروز برای رویارویی با تیم سابق خود در اراک به میدان آمده بود.

 

 

محمدزاده در مصاف با تیم سابقش، توانست بهترین نمایش خود در لیگ بیست و یکم را به اجرا بگذارد و اجازه خلق موقعیت برای ذوب‌آهن را نداد و بدون‌تردید بهترین بازیکن زمین بود؛ هر چند که در بسته ماندن دروازه ایرالکو مقابل حریف اصفهانی دیگر عناصر دفاعی آلومینیوم از جمله رامتین سلیمان زاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا و ... نیز در کنار محمدزاده موثر بودند اما مدافع باتجربه اراکی‌ها نقش اصلی را ایفا کرد.

 

مدافع سابق ذوب‌آهن در لباس آلومینیوم، 12 بازپس‌گیری توپ از بازیکنان سبزپوشان اصفهانی داشت و در 8 نبرد تن به تن موفق شد و هم‌چنین در نبردهای هوایی هم 5 نبرد موفق را گذراند تا با این انگیزه خود را نامزد حضور در جمع بازیکنان هفته کند.

 

آلومینیوم اراک وحید محمدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک وحید محمدزاده آلومینیوم اراک ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، مسابقه‌ای که در پایان به برتری 2 بر صفر ذوب‌آهن انجامید.

گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه 2+90 توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه 69 وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند.

البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه 8+90 با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد.

با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان 33 امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با 30 امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشیا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم