Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی روسای مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در راستای بررسی وضعیت استان هایی که مشکل فضای آموزشی دارند و همچنین نحوه تخصیص اعتبارات عمرانی در حال برگزاری است.

عضو هیات مدیره و رییس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این نشست گفت: خیرین مدرسه ساز بدون هیچ چشمداشتی و با اخلاص در عرصه مدرسه سازی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا اسپرورین  با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به امر تحصیل فرزندان ایران زمین عشق می ورزند، خاطرنشان کرد:  اکنون ۳۱ هزار خیر مدرسه ساز در کشور وجود دارد که حداقل یک مدرسه ساخته اند.

وی بیان داشت: پای کار یودن آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز موجب شده تا از  مشکلات آموزشی کاسته شود.

اسپرورین به موضوع مهم مهاجرت های بی رویه در استان البرز پرداخت و یادآورشد: البرز بالاترین نرخ رشد جمعیت دانش آموزی را در کشور دارد.

وی یادآورشد: هرساله ۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می شود و این استان ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز دارد.

وی با بیان اینکه در هر سال تحصیلی البرز نیاز به ساخت ۴۰۰ کلاس درس جدید دارد، عنوان کرد: در این استان برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی مثلث عشق بین آموزش و پرورش، مجمع خیرین و نوسازی تشکیل شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزا دامه داد: برای رفع محرومیت های آموزشی در البرز همواره تلاش می کنیم و دراین راه نیاز به کمک های خیری داریم.

نهضت مدرسه سازی در البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز هم در این نشست گفت: استان البرز مهد علم، فرهنگ ها و اقوام است که در مدرسه سازی نیاز به نهضت مدرسه سازی دارد.

سالار قاسمی اظهار داشت: استان البرز مهد بزرگانی چون  مرحوم  آیت الله طالقانی، پرفسور میرزاخانی، جلال آل احمد و شهدای گرانقدری نظیر شهید محمدحسین فهمیده  است.

وی یادآورشد: استان البرز نیم میلیون دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون مجمع خیرین و نوسازی نقش مهمی در رفع مشکلات آموزشی در استان ها از جمله در البرز داشته اند، یادآورشد: در استان البرز اعتبارات ساخت مدارس هفت تا ۱۰ برابر شده است.

قاسمی  با بیان اینکه البرز اثر گذاری کشوری دارد، یادآورشد: استان دارای ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی است که باید در حوزه ساخت مدارس از آن بهره گرفت.

وی تاکید کرد: خیرین جزوه چهره های ماندگار کشور هستند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز خیرین مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز خیرین مدرسه ساز مدارس البرز خیرین مدرسه ساز خیرین مدرسه ساز استان البرز مدرسه سازی مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان

 اولین جلسه و نشست صمیمی روحانیون ، روئسای هییت های مذهبی مهاجرین و رابطین فرهنگی مهاجرین استان سمنان در سال جاری به ریاست یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان برگزار شد.

این نشست روز چهارشنبه مورخ :١۴۰٣/١/٢٩در سالن جلسات اداره کل اتباع استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان ضمن عرض تبریک سال جدید و عید سعید فطر به بیان نکاتی در مورد هدف برگزاری جلسه اشاره کرد.

کلیچ گفت حضور برادران و خواهران مهاجر ما در کنار برادران و خواهران ایرانی خود در نماز عید فطر همبستگی قوی از برادری دو کشور را به نمایش گذاشت و به همه نشان داد، ما همه بنده خدائیم و هدف در نهایت رضایت خداست.

وی افزود: ما شاهد فعالیت های فرهنگی بسیار خوب و اثر گذار مهاجرین مقیم استان در ماه مبارک رمضان بودیم که یکی از این موارد برگزاری افطاری های ساده در مساجد، هیئات و منازل در سطح استان بود که با توجه به پوشش خبری مناسب در سطح استان و رسانه ملی با حمایت و تلاش سازمان ملی مهاجرت ، قطعا این نوع برنامه ها علاوه بر فرهنگ سازی ، آثار معنوی و اتحاد و همدلی را بهمراه دارد و برکات سفره مسلمین را زیاد می‌کند‌.

 کلیچ در ادامه به حمله پهپادی و موشکی موفق ایران به مواضع رژیم صهیونیستی با اشاره به ماده ۵١ کنوانسیون‌های بین المللی حمله به کنسولگری ایران را که جزئی از خاک کشور محسوب می شود که همراه با شهادت برخی سرداران و مستشاران نظامی بود را محکوم کرد و در مقابل برابر موازین و مقررات بین المللی حمله پهپادی و موشکی ایران را در پاسخ به جنایات و اقدام مذبوحانه کاملا قانونی دانست و از نیروهای مسلح و سپاه قدردانی نمود .

وی همچنین از دفاع همه جانبه ، همدلی و همراهی کشور های اسلامی با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با کفر مطلق اسرائیل جنایتکار کودک کش تشکر کرد.

در حاشیه این جلسه موسوی رئیس مجمع هیئت های مذهبی استان سمنان با بیان نکاتی در مورد طرح سپرده گذاری اتباع خواستار شفاف سازی این طرح شدند تا شایعات و ابهامات این طرح برای اتباع رفع شود.

 وی همچنین در مورد نداشتن مکانی مناسب و مستقل مثل حسینه یا مسجد برای اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی برای اتباع استان اشاره کرد و از یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان خواستار رفع این کمبود و نیاز مبرم برای مقابله با تهاجم فرهنگی در نسل جوان و نوجوان اتباع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب