Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم محبوب فوتبال کشورمان همچنان در انتظار هستند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را تأیید کند.

به گزارش قدس آنلاین، تسنیم به نقل از  سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیانوشت:

لیست به‌روزرسانی شده از باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را گرفته‌اند، منتشر شده که بر این اساس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ایران همچنان منتظر تأیید نهایی مجوز حرفه‌ای‌شان از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که AFC مجوز این دو باشگاه پرطرفدار ایرانی را تأیید نکند، آنها اجازه شرکت در مسابقات فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

باشگاه استقلال تاجیکستان هم موفق شد مجوز حضور در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را دریافت کند و مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت. باشگاه‌های لبنانی و کره شمالی هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ حضور نخواهند داشت.

السد قطر، الدحیل قطر، الریان قطر، الهلال عربستان، الفیصلی عربستان، الشباب عربستان، پرسپولیس ایران*، فولاد ایران، الجزیره امارات، شباب الاهلی امارات، نیروی هوایی عراق، پاختاکور ازبکستان، الوحدت اردن، مومبای سیتی هند، استقلال تاجیکستان و آهال ترکمنستان.

مرحله پلی‌آف مقدماتی:

الشرطه عراق - نماینده دوم ازبکستان

الزورا عراق - الجیش سوریه

مرحله پلی‌آف نهایی:

الغرافه قطر - برنده دیدار «الشرطه عراق - نماینده دوم ازبکستان»

التعاون عربستان سعودی - برنده دیدار «الزورا عراق - الجیش سوریه»

سپاهان ایران - شارجه امارات متحده عربی

استقلال ایران * - بنی‌یاس امارات متحده عربی

در تازه‌ترین به‌روزرسانی صورت گرفته در لیست باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را گرفته‌اند، جلوی نام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همچنان یک علامت «*» دیده می‌شود که بدین معناست که مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه همچنان از سوی AFC در حال بررسی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس و استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

در این مزایده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین 85 درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک؛ شهر،‌ ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.

پیش از این صلاحیت خریداران سرخابی‌ها توسط سازمان بورس تأیید شده است و امروز مراحل انتقال سهام از وزارت ورزش به خریداران جدید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس