Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@01:27:36 GMT

کاپیتان پرسپولیس دربی را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۸۰۶

کاپیتان پرسپولیس دربی را از دست داد؟

پرسپولیس در شرایطی به دربی می‌رود که دیروز نفرات اصلی ریکاوری کردند و ذخیره‌ها هم با وجود شکست نمایش امیدوارکننده‌ای ارائه دادند. پرسپولیس امروز هم ریکاوری خواهد کرد و با دو جلسه تمرین تاکتیکی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه آماده مصاف با استقلال می‌شود.

در حال حاضر احسان پهلوان و سیدجلال حسینی دو مصدوم عمده تیم به حساب می‌آیند که از وضعیت پهلوان اطلاع دقیقی وجود ندارد، اما گفته می‌شود سیدجلال به بازی با استقلال نخواهد رسید یا حداقل اینکه شرایط بازی در آن مسابقه را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید عالیشاه هم که در بازی با نفت مسجدسلیمان به میدان نرفت در لیست حضور داشت و روی نیمکت هم نشست، اما کادر فنی از او مراقبت کرد تا به دربی برسد. به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس قصد دارد از عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و به همین خاطر درباره او ریسک نکرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

با وجود عملکرد مثبت پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان نمایش فرشاد فرجی و سعید آقایی نگرانی‌هایی ایجاد کرد. فرجی شانس آورد که سیدجلال مصدوم و ناآماده است وگرنه نیمکت نشین می‌شد ضمن اینکه خوش شانس است، چون کادر فنی علیرضا ابراهیمی را به او ترجیح نمی‌دهد. اما داستان سعید آقایی فرق می‌کند، چون وحید امیری با بازی در دفاع چپ در نیمه دوم سیار مثبت کار کرد و زوج خوبی با ترابی تشکیل داد. با این حساب به احتمال زیاد امیری در دربی مدافع چپ خواهد بود.

در جناح راست خط میانی سیامک نعمتی یک نیمه مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کرد، اما بعد از مصدومیتی که داشت هنوز سرحال نیست و احتمالاً عالیشاه به ترکیب برمی‌گردد. با این ترکیب یحیی می‌تواند بار دیگر از زوج موفق عبدی – آل‌کثیر در دربی استفاده کند. دو مهاجمی که هم این فصل خوب گل زده‌اند هم سابقه گلزنی مقابل استقلال را دارند و با روحیه هستند و از نظر ذهنی و بدنی آماده به نظر می‌رسند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیدجلال حسینی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد