Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@19:56:42 GMT

۳۶ تن محموله بشردوستانه روسیه به کابل رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۸۹۸

۳۶ تن محموله بشردوستانه روسیه به کابل رسید

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که سه فروند هواپیمای ترابری نظامی این کشور وارد کابل شدند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه در این باره آمده است: سه فروند هواپیمای ترابری نظامی «ایلیوشین-۷۶» (Il-۷۶) وزارت دفاع روسیه محموله های بشردوستانه را به فرودگاه کابل رسانده و در حال پیاده کردن افراد خارج شده از افغانستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر هواپیمای ترابری نظامی روسیه محموله های بشردوستانه را از فدراسیون روسیه برای مردم افغانستان حمل می کند. در مجموع ۳۶ تن محموله بشردوستانه توسط این هواپیماها تحویل داده شده است.

طبق دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس جهمور روسیه، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع این کشور سومین تخلیه هوایی «بیش از ۳۸۰ شهروند فدراسیون روسیه و کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) مانند قرقیزستان و دانشجویان افغان را که در دانشگاه های روسیه تحصیل می کنند، از افغانستان ترتیب داد».

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال افزایش تعامل با کابل هستیم

سید حسن مرتضوی، معاون سفارت جمهوری اسلامی ‎ایران در کابل با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزراء طالبان دیدار و گفتگو کرد.

سید حسن مرتضوی، معاون سفارت ‎جمهوری اسلامی ایران در کابل در دیدار با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزرا گفته است که ایران به هیچ‌کس اجازه فعالیت سیاسی علیه حکومت سرپرست را نمی‌دهد.

مرتضوی همچنین افزوده است ایران تلاش‌ می‌کند تا زمینه تعامل مثبت کشورهای منطقه با حکومت سرپرست را فراهم کند و روابط میان کابل ‎و ‎تهران را بیش از پیش گسترش دهد.

گفتنی است که در سال گذشته میزان تجارت بین دو کشور به طور قابل توجهی افزایش یافته و بر اساس گزارش ها، ایران مهمترین شریک تجاری افغانستان می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • به دنبال افزایش تعامل با کابل هستیم
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • روسیه: حمله‌ ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • چتربازان تیپ ۲۵ هوابرد ارتش اوکراین در «آودیوکا» تسلیم شدند
  • شادی مردم افغانستان از حملات ایران به رژیم صهیونیستی