Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر در حالی ادامه دارد که سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت همچنان انفرادی تمرین می‌کند.

کاپیتان اول پرسپولیس که دو دیدار قبلی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد شرایط تمرین با هم تیمی‌هایش را پیدا نکرده است تا احتمال حضور او در دربی ۹۷ پایتخت مقابل استقلال به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است سیدجلال امروز نیز مورد معاینه پزشک تیم قرار بگیرد تا امکان بازگشت زودتر از موعد او به دلیل آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه عضلات پا بررسی شود.

در صورتی که مدافع باتجربه سرخپوشان نتواند مجوز حضور در تمرینات گروهی را بگیرد غیبتش در بازی شنبه هفته آینده با آبی پوشان قطعی می‌شود.

دیدار دربی ۹۷ پایتخت ساعت ۱۶ شنبه سیزدهم آذرماه بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 5365019 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس دربی مصدومیت فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس تیم ملی بسکتبال لیگ کشتی تیم ملی فوتبال ایران تکواندو کاراته فوتسال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد