Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:05:04 GMT

آرتا: محرومیت امیرخان در بهترین وقت تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۳۹۲۶

آرتا: محرومیت امیرخان در بهترین وقت تمام شد

مدافع گل گهر سیرجان اعتقاد دارد همین که این تیم شکستی تا به اینجا نداشته یعنی شخصیتش را حفظ کرده است.

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان بعد از چند هفته عدم نتیجه‌گیری به یک پیروزی شیرین در برابر پیکان دست پیدا کرد علیرضا آرتا در این باره به خبرنگار ما گفت:  با یک تیم خوب بازی داشتیم که از نظر دفاعی رتبه اول را در ایران دارد و با مدیریت مجتبی حسینی به جای خوبی رسیده اما موفق شدیم جلوی حملات آنها را بگیریم و با یک ایستگاهی توسط امین پور علی به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد عدم نتیجه گیری در چند هفته اخیر ادامه داد: ما ۴ تساوی گرفتیم ولی باز هم تیم شخصیت خودش را حفظ کرد چون شکست نداشتیم خدا را شکر که قبل از بازی با سپاهان توانستیم برد خوبی کسب کنیم و روحیه بگیریم.
این بازیکن در مورد قضاوت داور توضیح داد:  من نمی‌توانم در مورد داوری چیزی بگویم فقط اینکه چند صحنه مشکوک وجود داشت که بهتر است کارشناسان این امر در موردش توضیح بدهند.


آرتا در مورد مصاحبه مدیرعامل پیکان مبنی بر اینکه گل گهر  باید ۴ بر ۲ شکست می‌خورد نظرش را  این گونه بیان کرد:  نمیدانم بر چه اساسی مدیرعامل پیکان این صحبت را انجام داده ولی ما به پیروزی خوبی رسیدیم و برای حریف هم آرزوی موفقیت داریم.

 


مدافع جوان گل‌گهر در مورد عدم بازی کردنش در یکی دو بازی اخیر عنوان کرد: من همیشه آماده هستم و به عنوان یک سرباز در گل گهر  حضور دارم اگر بازی کنم بهترین عملکردم را نشان می‌دهم و اگر بازی نکنم فقط به نظر کادر فنی احترام می گذارم.


وی در مورد پایان محرومیت امیر قلعه نویی و حضور او روی نیمکت از دیدار با سپاهان گفت: فکر می‌کنم در بهترین موقع این محرومیت به پایان رسید بعد از این برد و بازی سختی که با سپاهان داریم به اعتماد به نفسی که امیرخان روی نیمکت به ما می‌دهد خیلی نیاز داشتیم‌.


آرتا در پایان در مورد دیدار با سپاهان افزود: سپاهان نشان داده در سال قبل هم تیم بهتری بسته و آنها در لیگ امسال شانس قهرمانی هستند. ما هم چیزی از حریف کم نداریم و انشاالله سه امتیاز را بگیریم.

گل گهرسیرجان علیرضا آرتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان علیرضا آرتا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که اسدی یکی از مهم ترین بازیکنان فصل سپاهان بوده و یک پله پایین تر از شهریار مغانلو با 10 گل زده بهترین گلزن مسابقات نیز به شمار می‌رود.

در واقع دلیل غیبت رضا اسدی در روزی که سپاهان به حضور او نیاز ویژه دارد، محرومیت و چهار کارته شدن است که سبب شده او هم به سرنوشت آریا یوسفی دچار شود. باشد که به همین دلیل در مصاف با ذوب اهن حضور ندارد.

سپاهان فصل خوبی را از نظر مصدومیت و محرومیت پشت سر نمی‌گذارد و مورایس در هر مسابقه چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و حالا نوبت به اسدی و یوسفی رسیده است.

دیگر خبرها

  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!