Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز چهارشنبه دهم آذر ماه 1400 سنگین است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ مجید رنجبر اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان 9 دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترافیک سنگین صبحگاهی مسیر شرق به غرب مسیر غرب به شرق مسیر غرب به شرق جنوب به شمال بار ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند

معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت با اشاره به تصادفات شبانه در تهران گفت:‌ «عابران پیاده شب‌هنگام لباس تیره نپوشند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می‌پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آن‌ها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصد‌ها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بار‌ها اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیر‌ها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می‌کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می‌شود جدا پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت  
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد