Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سعید نظری» روز چهارشنبه در نشست با رییس و عوامل مدیریتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اظهار داشت: آموزش‌های عمومی یکی از مهم‌ترین راهبردهای سازمان آتش نشانی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: سازمان آتش نشانی در کنار فعالیت‌های روزمره باید نسبت به تربیت و تعلیم آتش نشان داوطلب و آموزش مردم اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری خاطرنشان کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا عموم مردم در تمام دوره‌های آموزشی که سازمان آتش نشانی به صورت رایگان برگزار می‌کند، شرکت کنند.

وی بر استفاده از نیروهای مردمی و داوطلب به ویژه اعضای پایگاه های بسیج برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی تاکید کرد و افزود: کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری به ویژه رانندگان  تاکسیرانی و اتوبوسرانی در اولویت این آموزش‌ها باشند.

رییس سازمان آتش نشانی نیز از آمادگی برای ارائه آموزش‌های لازم به گروه‌های هدف خبر داد و گفت: به منظور بالابردن آگاهی و توانایی کارکنان شهرداری سازمان آمادگی دارد که با استفاده از مربیان و تجهیزات کامل این خدمات را ارائه دهد.

«سیدصادق پورسینا» افزود: برخی افراد به دلیل عدم شناخت از نوع آتش و یا نبود مهارت در استفاده مناسب از کپسول‌های آتش نشانی نه تنها موفق به اطفای حریق نمی‌شوند، بلکه به برافروخته شدن آن نیز کمک می‌کنند لذا ارائه آموزش‌هایی نظیر آشنایی با انواع آتش و خاموش کننده‌ها، خطرات گاز منواکسید کربن، اصول پیشگیری و سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در پیشگیری از حوادث بسیار موثر است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

برچسب‌ها آتش نشانی شورای اسلامی شهر همدان سعید نظری آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شورای اسلامی شهر همدان سعید نظری آتش نشانی شورای اسلامی شهر همدان سعید نظری آموزش سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم ۵۰ ساله در رودخانه خدرآباد میرآباد جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میرآباد در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اعلام این خبر گفت: آمنه ابراهیمی ساکن میرآباد هویت فردی است که امروز در رودخانه خدرآباد در حوالی روستای آلیمردان که برای جمع آوری گیاهان بهاری رفته بود از سخره به داخل رودخانه سقوط میکند غرق شده است.

لقمان حدادی افزود: پس از اطلاع از غرق شدن این خانم، تیم امداد و نجات آتش نشانی میرآباد به همراه یکدستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

حدادی هم چنین افزود: جسد وی با همکاری اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، آتش نشانی و خدمات ایمنی و مردم از آب بیرون کشیده شده و به درمانگاه میرآباد منتقل شد.

دیگر خبرها

  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • زن ۵۰ ساله میرآبادی در رودخانه غرق شد
  • خانم ۵۰ ساله در رودخانه خدرآباد میرآباد جان خود را از دست داد