Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جلسه شورای عالی هماهنگی‌های اقتصادی سران قوا سه شنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی و با حضور روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه تشکیل شد و در این نشست برنامه مولد سازی با هدف افزایش بهره‌وری دارایی‌های دولت و تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسا و مقامات سه قوه دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این برنامه مطرح کردند.

در این جلسه مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهادهای تکمیلی را برای تامین منابع مالی لازم در جهت تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از طریق مولدسازی دارایی‌های دولت، جمع‌بندی و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارائه کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری قوه قضاییه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی قوه قضاییه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود