Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کالت آو مک؛ طبق گفته یک شرکت تحلیل بازار، اپل در حال معرفی نسل سوم آیفون SE خود در اوایل سال ۲۰۲۲ است. انتظار می‌رود که اولین دستگاه با این ردیف قیمتی که برایش در نظر گرفته شده با شبکه بی‌سیم سلولی 5G در دسترس کاربران قرار گیرد.

زمان تقریبی که برای عرضه آیفون SE ۳ در نظر گرفته شده، سه ماهه اول ۲۰۲۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارشی که روز سه‌شنبه توسط TrendForce منتشر شد، اعلام شده است که اپل همچنان به برنامه عرضه نسل سوم آیفون SE خود در سه ماهه اول سال ۲۲ ادامه می‌دهد.

میان رده جدید سامسونگ مقرون به صرفه است

پس از راه اندازی 5G در سری آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰، ظاهراً این غول فناوری می‌خواهد استاندارد شبکه سریع را به سری SE نیز وارد کند.TrendForce اعلام کرده است که انتظار می‌رود نسل سوم آیفون SE ابزاری مهم برای کمک به اپل برای حضور در بخش بازار گوشی‌های هوشمند 5G میان رده باشد و پیش بینی می‌شود حجم تولید آن برای سال ۲۰۲۲ به ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه برسد.

سایر ویژگی‌های این تلفن همراه یک رمز و راز هستند و اطلاعاتی بیشتر از این در دسترس نیست، اما با توجه به شایعات مربوط به iPhone SE ۳ در مورد ظاهر آن گمانه زنی‌های فراوانی وجود دارد. یکی از گزارش‌های اخیر با اطمینان بیان کرده است که این گوشی مبتنی بر آیفون XR خواهد بود، به این معنی که اولین گوشی در این سری مقرون‌به‌صرفه با نمایشگر تقریباً لبه به لبه تولید خواهد شد، اما درز بعدی نشان داد که iPhone SE ۳ با طراحی صفحه نمایش کوچکتر ۴.۷ اینچی و دکمه هوم مدل فعلی ثابت می‌ماند.

ظاهراً iPhone SE Plus نامیده می‌شود و مدل فعلی با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اینکه آیا این مدل جایگزینی به همان اندازه مقرون به صرفه خواهد بود یا نه هنوز مشخص نشده است، اما قیمت نسبتاً پایین ویژگی بارز این خط تولید است. در حال حاضر تنها چیزی که همه شایعات روی آن اتفاق نظر دارند این است که جایگزینی برای آیفون SE ۲، ۲۰۲۰ در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و از فناوری 5G بهره‌مند خواهد بود، اما ویژگی‌های دیگر این دستگاه مانند اطلاعاتی که درباره پردازنده سریعتر آن منتشر شده صرفا یک فرض هستند.

بیشتر بخوانید

چه گوشی هایی در سال ۲۰۲۲ عرضه می شوند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی آیفون گوشی میان رده آیفون جدید گوشی جدید سال ۲۰۲۲ آیفون SE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد

قافی مدیر نمایشگاه‌های استان یزد گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، عرضه مستقیم گل وگیاه از محل تولید به شهروندان است.

او عنوان کرد: تولید کنندگانی از استان‌های تهران، مازندران، اراک، یزد، آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر نمایشگاه‌های استان یزد افزود: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۱ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

قافی گفت: محصولات این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد به شهروندان عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)
  • آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب
  • آیفون SE4 ارزان قیمت با ویژگی آیفون ۱۵ عرضه می‌شود
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 به زودی عرضه می‎‌شود
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد