Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید اسماعیل جوادی حقیقی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس از ارائه کمک بلاعوض به طرح‌های دامداری اجرا شده مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

او گفت: با توجه به اشتغال تعدادی از مددجویان در سنوات اخیر به دامپروری و با توجه به بروز پدیده خشکسالی در کشور، کمبود، گرانی و کاهش کیفیت علوفه (اعم از مراتع و کنستانتره) کاملاً مشهود است که این موضوع سبب بروز مشکلات عدیده‌ای برای این طرح‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی حقیقی ادامه داد: در همین راستا از سوی این نهاد مقدس و به منظور پایدارسازی مشاغل مددجویان تحت حمایت، به طرح‌های آسیب‌دیده دامپروری با تامین نهاده دامی، واکسیناسیون، بیمه دام، تامین کنستانتره، تلقیح مصنوعی، تامین مخزن وجایگاه آب وهمچنین مشاوره جهت اخذ شناسه یکتا کمک‌های بلاعوض ارائه شده است.

او بیان کرد: برای هر طرح آسیب دیده دامداری مبلغ ۳ الی ۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض تصویب شده و به ازای هر طرح دامداری آسیب دیده نیز ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع امدادی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به طرح‌های دامپروری اجرا شده در استان گفت: در ۸ ماهه امسال ۲۸۶۶ طرح دامپروری در فارس اجرا شده است که برای تعدادی از طرح‌های آسیب دیده مبلغ پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تا پایان سال در ۳ مرحله به مجریان طرح‌های دامداری ارائه می‌شود که تاکنون مبلغ ۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس تصریح کرد: با توجه به وجود پدیده خشکسالی در استان سیاست‌های امداد بر کاهش اجرای طرح دامپروری به شیوه سنتی وبومی است؛ لذا تاکید بر اجرای طرح‌های دامپروی اصلاح نژاد شده با بهره وری خوب وکم هزینه در اولویت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، یوسف علوی اظهار کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطره و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیر خانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، افزود: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان، تصریح کرد: تاکنون در استان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

کد خبر 745388

دیگر خبرها

  • دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • فارس به نقل از منبع آگاه: خبر آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است / دیمونا جزو اهداف عملیات تنبیهی اخیر نبوده
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است