Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از آغاز عرضه اینترنتی برنج، روغن و شکر از امروز (چهارشنبه) خبرداد و گفت: از هفته آینده نیز عرضه برخی اقلام لبنی از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، «اسماعیل قادری‌فر» افزود: از امروز در استان تهران علاوه بر عرضه مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر، روغن و برنج نیز از طریق «سامانه بازرگام» عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: همچنین از امروز در شهرهای مشهد، شیراز و یزد، مرغ منجمد و تخم مرغ به شکل اینترنتی و از طریق همان سامانه بازرگام عرضه می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه تضییع حق شهروندان، نظارت کامل بر این سامانه از طریق سازمان تعاونی روستایی انجام می‌شود.

 در این طرح شهروندان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بازرگام محصول کیفی مورد نیاز خود از جمله مرغ منجمد، تخم مرغ، شکر، برنج و روفن را از استارتاپ ها خریداری و درب منزل بدون پرداخت هزینه حمل و نقل تحویل بگیرند.

اپلیکیشن بازرگام پیش از این نیز انواع میوه و صیفی را به فروش می‌رساند، اما اکنون در بخش تنظیم بازار کالاهای اساسی ورود پیدا کرده است.

فروش اینترنتی کالاهای اساسی درب منزل رایگان 

قادری‌فر تصریح‌کرد: کالاهای اساسی که در این سامانه عرضه می‌شود در کمتر از ۲۴ ساعت با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و خرید از این سامانه هزینه‌ای بیش از نرخ مصوب برای شهروندان در بر ندارد.

وی گفت: در واقع محدودیتی برای عرضه در این سامانه وجود ندارد، اما برای جلوگیری از احتکار و دلالی برای هرشخص، محصولات را به میزان مصرف سرانه سالانه در نظر گرفتیم و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شکل گیری دلالی‌های جدید و احتکار از طریق این سامانه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: فروشگاه‌های اینترنتی که زیرساخت‌های لازم برای توزیع تراکنش‌های بالا را داشته باشند و بتوانند محصولات را در کمتر از ۲۴ ساعت در اختیار شهروندان قرار بدهند، می‌توانند در فراخوان سازمان تعاونی روستایی برای عرضه اینترنتی محصولات شرکت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

قادری‌فر با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، حذف واسطه‌ها و دلالان و همچنین عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی به مردم است افزود: هیچ کمبودی در عرضه محصولات وجود ندارد و به صورت هوشمند انبار عرضه محصولات شارژ می‌شود.

عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده 

مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی گفت: از هفته آینده عرضه برخی اقلام لبنی نیز از طریق درگاه‌های اینترنتی میسر خواهد شد.

قادری فر ادامه داد: تلاش داریم از طریق عرضه اینترنتی، مشکلات همه مناطق کشور که عرضه محصولات اساسی در آنها با چالش مواجه است را برطرف کنیم.

پیش از این فروش اینترنتی مرغ منجمد با قیمت مصوب ۳۱ هزارتومان  و هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی با نرخ مصوب ۴۳ هزارتومان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران کلید خورده بود.

همچنین طرح بازرسی و نظارت کالاهای اساسی از دوشنبه (هشتم آذرماه) در سطح خرده‌فروشی‌ها و صنایع تولیدکننده در واحدهای تولیدی سراسر کشور شروع شد.

منبع: ایرنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه اینترنتی عرضه اینترنتی کالاهای اساسی مرغ منجمد قادری فر تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی

کامپوزیت دندانی نوعی مواد دندانپزشکی است که بر پایه رزین ساخته شده و برای مصارف زیبایی در حوزه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال ترکیبی از سیلیکا و کوارتز است و برای بازیابی ساختار دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر مدل های متنوعی از انواع کامپوزیت های دندانی وارد بازارهای فروش شده اند. در میان این مدل ها، کیفیت برخی بسیار بیشتر است؛ به منظور انتخاب بهترین کامپیوزیت های دندانی، باید به دنبال بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش ابزارهای دندانپزشکی بگردید. در این مطلب یک راهنمای جامع برای خرید این متریال دندانپزشکی ارائه می دهیم.

راهنمای خرید بهترین کامپوزیت دندان

برای خرید بهترین کامپیوزیت دندان از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی پیش از هر چیز باید به بهترین کیفیت این متریال توجه داشته باشید. برخی از نکاتی که برای انتخاب بهترین نوع کامپوزیت دندان مورد توجه قرار می گیرند، به شرح زیر هستند:
بررسی میزان مقاومت و استحکام مواد کامپوزیت پس از اجرا بر روی دندان ها در برابر هر گونه فشار یا ضربه تعیین کننده بسیاری از ویژگی های کیفی این محصولات خواهد بود.
زیبایی ظاهری این کامپوزیت ها یک مشخصه مهم برای انتخاب بهترین مدل آن ها به شمار می رود.
کامپوزیت انتخابی باید قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و به سادگی شکل دهی شود. به این ترتیب هندلینگ آن برای دندان پزشک بسیار ساده خواهد بود.
عدم ایجاد حساسیت در دهان بیمار در اثر استفاده از کامپوزیت یکی از فاکتورهای انتخاب بهترین نوع متریال کامپوزیتی است. این مواد باید با ساختار دهان و دندان اغلب بیماران سازگار باشند.
برای استفاده بهتر از این محصولات به خاصیت پولیش پذیری آن ها توجه می شود که در حین انجام کار بررسی خواهد شد. ارزیابی خاصیت ترمیم پذیری این متریال نیز یکی از مهمترین ارکان خرید کامپوزیت دندان باکیفیت به شمار می رود.

برترین فروشگاه های اینترنتی کامپوزیت دندان

در سر تا سر کشور ما خرید و فروش کامپوزیت های دندانی در جریان است. مراکز خرید فعال در کشور ما مدل های متنوعی از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای انتخاب یک محصول ایده آل باید به دنبال معتبرترین ها بگردید. برخی از برترین فروشگاه های اینترنتی کامپوزیت دندان را در ادامه مشاهده می کنید:

مرکز فروش دنتیوا

مرکز فروش دنتیوا تنوع بی نظیری از کامپوزیت های باکیفیت دندان را در اختیار مشتریان قرار می دهد. نکته ای که در وهله اول توجه مشتریان این مجموعه را به خود جلب می کند، تنوع برندهای ارائه دهنده کامپوزیت در این مرکز پخش و فروش است. انواع برندهای بیسکو، الترا دنت و.... در این مرکز فروش یافت می شوند. شما می توانید برای انتخاب بهترین مدل این محصولات بسته به نیازهای خود با کارشناسان فروش تیم دنتیوا در تماس باشید. این کارشناسان حرفه ای خرید شما را در میان این محصولات ساده تر می کنند. مرکز فروش دنتیوا با ارائه خدمات گارانتی خرید و فروش محصولات و تعیین نازل ترین قیمت ها به عنوان یکی از معتبرترین ها در حوزه فروش ابزارهای دندانپزشکی معرفی می شود.

مرکز فروش اینترنتی دیش دال

در میان مراکز فروش اینترنتی دندانپزشکی، مرکز فروش دیش دال یکی از بهترین ها است و سابقه حرفه ای گسترده ای در این حوزه دارد. انواع کامپوزیت های فلومیکروهیبریدی، سرامیکی و یونیورسال، بیودنتین و... در این مرکز فروش ارائه می شوند که هر یک بسته به نیازهای مراکز دندانپزشکی انتخاب خواهند شد. تنوع رنگ و برندهای سازنده این محصولات در مجموعه اینترنتی دیش دال یک ویژگی مهم به شمار می رود.

فروشگاه اینترنتی دندال

در فهرست معتبرترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کامپوزیت دندان، مجموعه فروشگاه اینترنتی دندال نیز نامی معتبر و آشنا است که بهترین ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز پخش و فروش انواع کامپوزیت های 2 یا 4 و نیم گرمی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. شما می توانید این محصولات را از برترین برندهای جهانی تولید کامپوزیت خریداری کنید. انواع کامپوزیت های قدامی Dentex - DX.Esthetic، یونیورسال Dentex - DX.Universal، کامپوزیت میکروهیبرید Trent Dent – Solafil، کامپوزیت نانوهیبرید یونیورسال Triverse – ترایمدی و... در فهرست برترین محصولات این فروشگاه اینترنتی معتبر دسته بندی می شوند.

فروشگاه اینترنتی سورنا دنتال

سورنا دنتال نامی آشنا در حوزه خرید و فروش ابزارها و مواد اولیه دندانپزشکی است که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. اعتبار بالای سورنا دنتال و سابقه طولانی مدت فعالیت این مجموعه سبب افزایش استقبال از آن در سر تا سر کشور شده است. کیفیت بالای محصولات در کنار تعیین قیمت های به صرفه یکی از مهمترین دلایل گسترش خدمات این مجموعه به شمار می رود.
کامپوزیت های دندانی در سورنا دنتال با بهترین کیفیت ارائه می شوند. تنوع رنگی بالا و استحکام و مقاومت این محصولات از بارزترین ویژگی های کامپوزیت های فروشگاه سورنال دنتال به شمار می رود. این مجموعه تنها خرید و فروش کامپوزیت های اصل و مرغوب را انجام می دهد. به همین سبب در میان دندانپزشکان مطرح سطح کشور، اعتبار بالایی دارد.

راز دنت کمپانی

یکی از عرضه کنندگان مطرح کامپوزیت دندان به نام راز دنت معرفی می شود که انواع دسته بندی های کامپوزیت را با قیمت های به صرفه ای ارائه می دهد. این مجموعه خرید گستردگی محصولات فروشگاه هایی مانند سورنا دنتال را ندارد؛ با این وجود یکی از معتبرترین ها در حوزه خرید و فروش کامپوزیت های دندانی است. محصولات این مرکز فروش از میان برترین برندهای جهانی انتخاب شده اند و با گارانتی های معتبر در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با بهترین مراکز عرضه و فروش کامپوزیت دندانی و بهترین روش های خرید این محصولات مواردی را بررسی کردیم. یک کامپوزیت باکیفیت باید با ویژگی های کیفی ذکر شده در این مطلب ارائه شود. برای خرید این محصولات از مراکز فروش حاضر در کشور باید این موارد را مورد بررسی قرار دهید. در میان فروشگاه های نام برده شده، مرکز فروش سورنا دنتال فهرست کاملی از هر آنچه در یک مرکز دندانپزشکی حرفه ای مورد نیاز است، ارائه می دهد. تکمیل بودن سبد خرید این مجموعه فروش یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می رود.

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده
  • عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی اسپیدی در اصفهان