Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:45:04 GMT

جریمه مالی برای سرمربیان غایب در نشست‌‌های خبری

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۴۲۴۸

جریمه مالی برای سرمربیان غایب در نشست‌‌های خبری

فراز کمالوند، اکبر میثاقیان و رضا عنایتی به دلیل عدم حضور در نشست‌های خبری به پرداخت جریمه مالی محکوم شدند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص گزارش مقام رسمی مبنی بر عدم حضور افراد زیر در مصاحبه مطبوعاتی قبل و پس از بازی، طبق مقررات و آیین نامه اجرای مسابقات و مقرارت انضباطی به این شرح رای خود را صادر کرد: فراز کمالوند، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل سپاهان در هفته دوم و در نشست خبری قبل از دیدار با پدیده در هفته سوم حاضر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به دفاعیاتش، به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

 

اکبر میثاقیان، سرمربی تیم پدیده مشهد به دلیل عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی برابر نفت مسجد سلیمان از هفته سوم، با توجه به عدم ارسال دفاعیه از سوی وی، باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار بخاطر عدم حضور در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان و پدیده، علیرغم ارسال دفاعیه، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. آرای فوق وفق مواد 51 و 117 مقررات انضباطی صادر و قطعی است.

اکبر میثاقیان (سرمربی) رضا عنایتی فراز کمالوند (سرمربی) هوادار تهران نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اکبر میثاقیان سرمربی رضا عنایتی فراز کمالوند سرمربی هوادار تهران نفت مسجد سلیمان عدم حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با روزنامه روسی «ایزوستیا» که امروز (جمعه) منتشر شد، اظهار داشت: به هر حال ما آماده مذاکره هستیم، اما نه بر اساس «طرح صلح» ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین.

سرگئی لاوروف افزود که نشست صلح پیشنهادی [از سوی اوکراین] تا زمانی که مبناهای اساسی آن از جمله مشارکت نداشتن روسیه در آن تغییر نکند، موفق نخواهد شد.

وی با طرح این سوال که «چگونه سیاستمداری مهم در واشنگتن، بروکسل، لندن، پاریس یا برلین می‌گوید که هیچ جایگزینی برای طرح [صلح] زلنسکی وجود ندارد؟»، مفاد این طرح مبنی بر خروج روسیه از سرزمین‌هایی که تصرف کرده است را غیرقابل قبول خواند.

لاوروف گفت که با مقام‌ها و دیپلمات‌های سوئیس ملاقات کرده است و به او اطمینان داده‌اند که نشست صلحی که بِرن پذیرفته میزبان آن باشد، مشارکت روسیه را شامل می‌شود و بر اساس شرایط «واقع‌بینانه» برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه روسیه افزود که مقام‌های سوئیس به او گفته‌اند «ما درک می‌کنیم که هیچ چیز بدون حضور شما حل نمی‌شود و این [عدم حضور روسیه در نشست صلح اوکراین] ناعادلانه است» و هنگامی که این طرح به «نتیجه‌ای جمعی» تبدیل شد، از روسیه دعوت می‌شود.

لاوروف همچنین اظهار داشت که پیشنهادهای ایالات متحده برای گفت‌وگو در مورد معاملات تسلیحاتی عملی نیست.

وی با بیان اینکه «این یک شوخی است» به روزنامه ایزوستیا گفت: همه اینها به این موضوع برمی‌گردد که سیاست خارجی در ایالات متحده توسط افرادی اداره می‌شود که نمی‌دانند چگونه درگیر دیپلماسی شوند.

دیگر خبرها

  • لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است
  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ