Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه موزه دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده توسط شهرداری قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه موزه دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاجانپور نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به همت شهرداری قم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح این خانه موزه در منزل شهید فخری زاده در قم توسط سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری با محوریت مطالعات تاریخی و علمی، تولیدات فرهنگی و هنری و همچنین بازسازی ابنیه انجام می‌شود.

در مراسم آغاز اجرای این طرح فاخر فرهنگی، خانواده شهید فخری زاده، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، فرماندار قم، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری، مسئول پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) حضور داشتند.

در پایان این مراسم پس از بازدید از منزل پدری شهید فخری زاده، سردیس این شهید عزیز رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا موزه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهرداری قم فرهنگی و هنری خانواده معاون سیاسی امنیتی فرماندار شورای اسلامی امام حسین موزه شهید فخری زاده شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفته در این مرحله از حمله به اسراییل، از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

بر اساس روایت حسن عابدینی خبرنگار و مجری صداوسیما از دیدار اخیرش با سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته است: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم. در این مرحله از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

سردار حاجی زاده افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

کد خبر 845398 برچسب‌ها سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه دفاع - موشک حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا