Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور درباره تاثیر جلسه امروز (چهارشنبه) هم‌اندیشی مجلس و دولت بر حل مشکلات اساسی، گفت: صرف برگزاری جلسه، یک خاصیت داشته و آثار و تبعات اجرایی آن نیز بحثی دیگر است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات اختلافات رفع می‌شود و هماهنگی‌ها افزایش می‌یابد، افزود: همدلی‌های ایجاد شده در این نشست‌ها در رفع مشکلات کشور موثر است زیرا مجلس و دولت هم فکر و هم جهت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هم جهت شدن کمک بسیاری می‌کند و از اتلاف انرژی‌ها که مانع کار است، جلوگیری می‌کند، اظهار داشت: هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود در رفع مشکلات کشور موثرتر است.

مخبر با بیان اینکه از آنجا که در این جلسات نظرات مختلف تبادل می‌شوند به اجرا کمک شایانی می‌کند، تصریح کرد: در شرایطی که نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است.

کد خبر 5365213 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر مجلس خانه ملت معاون اول رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ترکمنستان سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نیروی دریایی ارتش علی باقری یوسف نوری محمد باقر قالیباف وزارت آموزش و پرورش مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راه‌کارها از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در جزیره قشم برگزار خواهد شد. - اخبار بازار -

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راه‌کارها از 25 تا 27 اردیبهشت‌ماه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شورای عالی صنایع دریایی در جزیره قشم برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد، به‌عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) است و مدیران، مسئولان، صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه دریا در آن حضور خواهند یافت.

 

رویداد‌ همتایابی، بستری برای برگزاری جلسات B2B و B2G و G2G و انجام مذاکرات هدفمند برای دستیابی به قراردادها و تفاهمات تجاری می باشد و شرکت‌کنندگان در این رویدادها می‌توانند ارتباطات تجاری‌شان را با جلسات از پیش‌ تعیین‌شده و فرآیندهای آگاهانه توسعه دهند.

 

به گفته عادل پیغامی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا،‌ فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های جزیره قشم در زمینه اقتصاد و فرهنگ دریامحور است که شامل یک فضای نمایشگاهی و ده‌ها نشست همتایابی هدفمند می‌ باشد.

 

آن‌طور که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرده است، یکی از اهداف برگزاری رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، بهبود ارتباط فعالان اقتصادی داخلی و خارجی، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط با دریاست. بررسی سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، ایجاد بستری برای تعامل حاکمیت و بخش خصوصی  در تقویت زنجیره‌های ارزش مرتبط با دریا، کمک به جذب سرمایه و توسعه همکاری‌های بین‌المللی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد هستند.

 

 

علاوه بر این، در سالن برگزاری جلسات همتایابی پاویون بین الملل برگزار می گردد و میزبان 10 سفیر از کشورها خواهد بود. سفرای کشورها به همراه هیئت های تجاری و رایزن های تجاری و بازرگانی در فضای اختصاصی خود حاضر و شرکت کنندگان می توانند برای دستیابی به اهداف کسب و کار خود مذاکره نمایند.

 

از نهادها و سازمان‌های مرتبط با این رویداد، می‌توان به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان‌ ریاست‌جمهوری، شورای عالی صنایع دریایی کشور، دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، مرکز پژوهش‌های مجلس، پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شیلات، سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، مرزبانی فراجا، شرکت کشتیرانی، شرکت ملی نفتکش، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، شرکت صنعتی دریایی ایران اشاره کرد. وزارت اقتصاد، جهاد کشاورزی، راه‌ و شهرسازی و امور خارجه از دیگر نهادهای مرتبط با رویداد بین‌المللی «همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران» هستند. این رویداد، شامل جلسات همتایابی B2B و B2G می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسات می‌توانند همتایان خود را پیدا و درباره جزئیات همکاری‌ با یکدیگر صحبت کنند. شرکت‌های حاضر در این رویداد،  در پایان‌ جلسات همتایابی، تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای دوجانبه‌ای را امضا می‌کنند.

 

یکی از دلایل اهمیت رویداد بین‌المللی «همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران»، برگزاری جلسات هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده به‌جای شبکه‌سازی‌ اتفاقی است. به همین‌خاطر، فرآیندهای ارتباطی در این رویداد سریع‌تر و دقیق‌تر از شبکه‌سازی‌ اتفاقی در دیگر رویدادها انجام می‌شود. براساس آن‌چه برگزارکنندگان این رویداد بین‌المللی گفته‌اند، جلسات همتایابی شرکت‌ها و نهادهای مرتبط با صنایع دریایی، براساس نیاز مشارکت‌کنندگان تشکیل و در نهایت به خلق ارزش منجر می‌شود.

 

توسعه فناوری‌های مربوط به دریا، تقویت زنجیره‌های ارزش مبتنی بر دریا، معرفی استارتاپ‌ها، طرح‌های نوآورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری‌های بین‌المللی و تجاری، سرمایه‌گذاری و شیوه‌های نوین تامین مالی و تدوین طرح‌های توسعه‌ای در حوزه دریا از محورهای رویداد بین‌المللی «همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران» هستند که روز از تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد