Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت وحمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: کارگروه نظارتی ویژه شب یلدا با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان، رییس اتحادیه خوار و بار و لبنیات، قنادان و بستنی و میوه وتره بار استان با هدف پیشگیری از گرانفروشی در ایام منتهی به شب یلدا تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از اتحادیه‌ها می‌خواهیم واحد‌های صنفی زیر مجموعه خود را نسبت به رعایت انصاف، درج قیمت مصرف کننده، صدور فاکتور فروش برای مشتریان و در صورت حضور بازرسان ارایه فاکتور خرید کالا اطلاع رسانی کنند.

اصغری افزود: در حال حاضر این کارگروه به اطلاع رسانی و آگاه سازی اصناف می پردازد و  از تاریخ ۲۰ آذرماه وارد مرحله عملیاتی شده و گشت‌های مشترک بصورت دو شیفت صبح و عصر  با حضور نیرو‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، بازرسان اصناف و روسای شعب تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

او ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم علاوه بر تخلفاتی نظیر گران فروشی اگر از فروشنده‌ای تقاضای فاکتور کردند و فروشنده از دادن فاکتور امتناع کرد حتما این موضوع را با سامانه ۱۲۴ به ما اطلاع دهند چرا که تخلف است و قابلیت پیگیری دارد.

 

انتهای پیام/ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اصناف شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ