Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی استعدادیابی زیر 16 سال کشور از امروز صبح در مرکز ملی فوتبال با حضور رییس کمیته جوانان آغاز شد

13 استعدادیاب در اردوی استعدادیابی زیر 16 سال پسران حضور داشتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اردوی استعدادیابی زیر 16 سال پسران در گروه نخست امروز صبح زیر نظر 13 استعدادیاب از سراسر کشور در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان گروه اول سه مرحله تمرین و بازی 90 دقیقه ای را انجام خواهند داد تا استعدادیاب ها بازیکنان را زیر نظر داشته باشند.

با آغاز اردوی استعدادیابی، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه نیما نکیسا، رییس دپارتمان آموزش و غلامرضا جباری، رییس دپارتمان جوانان از نزدیک عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند.

گفتنی است، شب گذشته و با ورود بازیکنان گروه اول، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان با حضور در محل اسکان بازیکنان دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت و نشستی را با استعدادیابها برگزار کرد.

اسامی بازیکنان گروه اول به شرح زیر است:

گروه اول

بر همین اساس طبق زمانبندی جدول زیر بازیکنان دعوت شده باید در مرکز ملی فوتبال حضور داشته باشند.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرکز ملی فوتبال اردوی استعدادیابی زیر 16 سال گروه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)