Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:42:41 GMT

ابزار تازه توئیچ برای شناسایی کاربران متخلف

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۴۳۵۷

ابزار تازه توئیچ برای شناسایی کاربران متخلف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ابزار یادشده که ابزار شناسایی کاربران مشکوک نام دارد، با مشخص کردن کاربران متخلف که به دلایل مختلف از کانال‌های گوناگون بازی حذف شده‌اند به مدیران و خالقان کانال‌ها امکان می‌دهد تا در مورد ورود یا عدم ورود این افراد تصمیم بگیرند.

توئیچ بارها به علت بی توجهی به ضرورت مسدود کردن دسترسی کاربران متخلف به کانال‌های بازی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت معمولاً توجهی به تخلفات کاربران خود که از آن به عنوان ابزاری برای نفرت پراکنی، دشنام دادن و آزار دیگر کاربران استفاده می‌کنند، نشان نمی‌دهد.

پلتفرم توئیچ که در میان کاربران بازی‌های ویدئویی محبوبیت دارد، این ابزار را بر مبنای بازخوردهای دریافتی کاربران راه اندازی کرده است. آنان خواستار ابداع روشی بهتر برای مقابله با مهاجمان و افراد متخلف بودند.

آلیسون هافمن، مدیر محصولات سلامت جامعه توئیچ در مصاحبه‌ای در این مورد گفت: این ابزار برای حل مشکل اصلی ما یعنی آزار و اذیت هدفمند طراحی شده است. ما از طریق صحبت با کاربران توئیچ در طول زمان شنیده بودیم که این یک مشکل دائمی برای آنها است.

ابزار یادشده مبتنی بر هوش مصنوعی است و طراحی آن چند ماه طول کشیده است. این ابزار قادر به شناسایی خودکار انواع مشخصی از رفتار متخلفانه کاربران است و به طور خودکار بر روی کانال‌های بازی فعال می‌شود. اما غیرفعال کردن و تغییر تنظیمات آن نیز ممکن است.

کد خبر 5365071

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های رایانه ای امنیت سایبری آمازون هوش مصنوعی تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری فضایی فیس بوک همراه اول شرکت اسپیس ایکس ایالات متحده امریکا ماهواره معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ذوب آهن ۲ - آلومینیوم ۰ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی پیکان ۲ - هوادار ۲ (فیلم) خلاصه بازی نساجی ۱ - تراکتور ۰ (فیلم) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند پردازش و پخت ماهی تازه توسط آشپز‌ ازبک (فیلم)
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری (فیلم)
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • خلاصه بازی ذوب آهن ۲ - آلومینیوم ۰ (فیلم)
  • ۵ راهکار آسان و تازه برای تیز کردن چاقو‌های کُند خانگی (فیلم)
  • اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم)