Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رایزنان وزارت امور خارجه با هدف بازدید از مراکز صنعتی، واحد‌های تولیدی و گردشگری، به استان قزوین سفر کردند که شهرستان آبیک و شهرک صنعتی کاسپین یک، اولین مقصد سفر دو روزه رایزنان جدید اقتصادی وزارت امور خارجه است.

رایزنان اقتصادی کشورمان با دعوت نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با هدف آشنایی با توانمندی‌های صنعتی و کالا‌های صادرات محور به این استان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری در شهرک صنعتی کاسپین فعال است.

در این بازدید، رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌های ایران در کشور‌های مختلف از فرانسه، آلمان، روسیه، چین، مکزیک، فنلاند، پرتغال، ژاپن، مالزی، پاکستان، هند، قطر، اردن، رومانی و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی کاسپین مشغول به فعالیت هستند.

شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک و در ۳۰ کیلومتری قزوین قرار دارد.

استان قزوین دارای حدود چهار هزار واحد صنعتی بهره بردار است.

این استان دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی بوده و از قطب‌های تولید کاشی و سرامیک، شیشه، محصولات شوینده و قطعات خودرو در کشور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی رایزنان اقتصادی شهرک صنعتی شهرک صنعتی کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین